HP: Ex-MLA برگزار شد FB پست در هند-چین وضعیت می شود به قید وثیقه در فتنه مورد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 10:57:25 pm Ex-MLA Neeraj Bharti

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 10:57:25 pm
Neeraj Bharti, Ex MLA arrest, FB post, Online post, Shimla news, Indian express news Ex-MLA Neeraj Bharti دستگیر شد توسط دولت CID در شکایت از یک Shimla-بر اساس مدافع که ادعا شده که او تحریک نفرت و خیانت در میان مردم و سربازان خود را از طریق پست.

یک دادگاه منطقه ای در روز سه شنبه به قید وثیقه به رئیس سابق مجلس و دبیر سابق MLA Neeraj Bharti بود که هفته گذشته بازداشت شده در مورد فتنه پس از آپلود چهار Facebook پست ها در هند-چین وضعیت.

"قوی وجود دارد قابل بحث پرسش های درگیر برای جذب مفاد بخش 124-یک و 153-یک IPC برای اتهام Facebook پست از وثیقه متقاضی" دادگاه مشاهده شده در وثیقه سفارش.

"این دادگاه است که تمایل به ارسال شده از طرف دادستان که در صورت وثیقه, وثیقه متقاضی ممکن است تاثیر تحقیقات به عنوان کل پرونده علیه او لولا در اطراف خود ادعا Facebook, پست, است که در حوزه عمومی و نمی تواند توسط هر کشش از تخیل در حال حاضر با دستکاری" اعلام جلسات اضافی قاضی (CBI) Sharad کومار در سفارش خود را.

Bharti دستگیر شد توسط دولت CID در شکایت از یک Shimla-بر اساس مدافع که ادعا شده که او تحریک نفرت و خیانت در میان مردم و سربازان خود را از طریق پست.

"اشاعه ایده های سیاسی که تایید نمی کند به دیدگاه های نخبگان حاکم و ناسازگار نیستند و خود را با اصول دموکراسی نمی تواند در نظر گرفته خود را به عنوان jeopardising یکپارچگی و امنیت ملی یک کشور" استدلال Bharti مشاور در طول وثیقه شنوایی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب