TN وادار سازد و میر: استالین می گوید به دنبال خواهد CBI پروب اگر دولت نمی توانم مناسب بررسی

نوشته شده توسط Janardhan Koushik | Chennai | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 6:38:52 pm Jeyaraj (سمت چپ)

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
نوشته شده توسط Janardhan Koushik | Chennai | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 6:38:52 pm
TN custodial death, Jayaraj and Bennix tn custodial death, tamil nadu custodial deaths jayaraj bennix, tn news, mk stalin dmk, Jeyaraj (سمت چپ) پسرش Bennix درگذشت در ژوئن 22

روز پس از اتهام وادار سازد مرگ یک پدر و پسر, Jayaraj و Bennix در ستهنکولم در تامیل نادو DMK رهبر MK استالین شنبه گفت حزب او به دنبال یک نوبت پروب به این موضوع که اگر دولت نتواند به انجام بررسی مناسب.

استالین سخن گفتن آمد و به عنوان بسیاری از به دنبال شفافیت از حکم AIADMK دولت در این تحقیق چهار روز پس از حادثه صورت گرفت. DMK MP Kanimozhi اشاره کرد که با وجود دستورالعمل های ملی کمیسیون حقوق بشر (NHRC) هیچ شاه ثبت شده است و تا کنون بازداشت شده اند ساخته شده است. "چرا دولت/CM هنوز هم سکوت. آنچه آنها انتظار دارند ؟ " او پرسید.

ادعا وادار سازد مرگ دو مرد Jayaraj (59) و پسرش Bennix (31) در نزدیکی تامیل نادو را Thoothukudi منطقه موجب خشم با بیش از 1000 نفر از بیرون آمدن در خیابان ها به اعتراض و بسیاری خواستار بازداشت افسران پلیس در رسانه های اجتماعی.

K Chandru بازنشسته قاضی مدرس دادگاه عالی اتحاد به دنبال اخراج ستهنکولم قضایی دادرس B Saravanan قضایی ناشایستگی نقض دیوان عالی کشور دستورالعمل در بازداشت و برای پاک کردن صورت از سوء

رهبران در سراسر احزاب سیاسی و افراد باید این حادثه را محکوم کرد و خواستار عدالت برای خانواده Jayaraj و پسرش Bennix.

با توجه به توییتر کنگره رهبر راهول گاندی این حادثه را محکوم کرد. "این یک تراژدی زمانی که محافظ ما به نوبه خود به ستمگران. من تسلیت من به خانواده این قربانیان و درخواست تجدید نظر به دولت برای اطمینان از #JusticeforJeyarajandFenix," او نوشت.

تامیل نادو وزیر V Narayanaswamy متهم پلیس از سهل انگاری و افزود که پلیس باید حفاظت از زندگی عمومی و نه آنها را دور.

بازیگر و سخنگوی کنگره Kushbhu Sundar گفت: چنین خشونت نمی تواند تحمل. "به اندازه کافی به اندازه کافی است! ما نمی توانیم صبر کنید برای عدالت تحویل داده می شود در اوقات فراغت. چنین خشونت را تحمل نمی کند. دادگاه باید بسیار استرن اقدام به مجازات مجرمان پلیس. بذار این آخرین حادثه از رفتارهای غیر انسانی و TN شهود. مبارزه برای عدالت است."

محکومیت حادثه BJP ملی و دبیر سابق Karaikudi MLA ثانیه رجا گفت: دولت به حالت تعلیق در چهار افسر پلیس و قاضی تحقیق در جریان است. او از دولت خواست به اقدامات شدید علیه افسران پلیس مسئول این حادثه است.

در ضمن Thoothukudi SP آرون Balagopalan گفت: "آنها در درگذشت قضایی بازداشت, در بازداشت پلیس... پس از مرگ تکمیل شده است." گزارش ارائه شده به دادگاه در پوشش مهر و موم شده است هنوز رتبهدهی نشده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن