CBI کتاب Videocon را Venugopal Dhoot در مورد فساد

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 2:24:03 am Videocon وا

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 2:24:03 am
Videocon loan case: CBI registers FIR, raids offices at two locations Videocon وام مورد: Dhoot به Rs 64 کرور روپیه در سال 2010 از طریق به طور کامل متعلق به نهاد به NRPL که او تعیین کرده بود تا با دیپاک Kochhar و دو نفر از بستگان خود را.

مرکزی دفتر تحقیقات (CBI) رزرو Videocon Industries Ltd رئیس Venugopal Dhoot در یک پرونده به اتهام فریب کنسرسیومی از بانک های led توسط دولت از بانک مرکزی هند به لحن میلیون دلار است. همراه با Dhoot که رزرو شده است تحت اتهام فساد و خیانت و توطئه جنایی در این نوبت نیز رزرو ناشناخته مقامات کنسرسیوم بانک ها.

این مورد مربوط به یک منطقه نفتی در موزامبیک که در آن Videocon به حال منافع و آن را به حال وام گرفته شده از بانک استاندارد چارترد (SCB) در لندن. این وام بازپرداخت توسط SBI-رهبری کنسرسیوم در برابر موزامبیک دارایی های, اما این کنسرسیوم را شارژ از دارایی ها و Videocon ادامه داد: به سود تسهیلات اعتباری از SCB در بلوک. بلوک شد و در نهایت به فروش می رسد به ONGC Videsh با مسئولیت محدود و نفت هند با مسئولیت محدود در سال 2014 برای $2.5 میلیارد دلار است.

این شاه است که یک نتیجه از اتمام یک مقدماتی پرس و جو' (PE) که CBI باز کرده بود زودتر در برابر ناشناخته مقامات وزارت نفت و گاز ONGC Videsh نفت هند با مسئولیت محدود, بهارات پترو منابع با مسئولیت محدود و کنسرسیوم بانک ها. آژانس ادعا کرده بود که این اشخاص به حال "تبانی با مدیران و مروج M/s, Videocon موزامبیک Rovuma 1 با مسئولیت محدود (VMRL) یک شرکت تابعه از M/s, Videocon هیدروکربن برگزاری با مسئولیت محدود (VHHL) (یک شرکت ثبت شده در کیمن Istands) به قصد باعث شدت افزایش نقدی به Videocon Industries Limited".

با توجه به CBI های PE نشان داد که در سال 2008 VHHL به دست آورد و 10 درصد شرکت بهره نفت و گاز بلوک در Rovuma منطقه 1 بلوک موزامبیک از M/s Anadarko (مبتنی بر نفت شرکت).

در مارس 2012 کنسرسیوم بانک های تحریم آماده به کار نامه های اعتباری (SBLC) تسهیلات معادل 2.7 میلیارد دلار به VHHL برای ارزیابی و توسعه در خارج از کشور, نفت و گاز, دارایی های برزیل و اندونزی و دیگر بودجه مورد نیاز است. این SBLC تسهیلات در 1.1 میلیارد دلار بود refinanced که شامل مقدار برجسته ای از 400 میلیون دلار از بانک استاندارد چارترد لندن بانک مرکزی ادعا کرده است. "اولین شارژ در VIL نفت و گاز و دارایی بخشی از SCB امنیت" بانک مرکزی گفته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب