پیشنهاد برای دور زدن قانون اساسی قدرت از طریق کانال قانونی: راجستان سخنران CP Joshi

نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 2:59:55 am راجستان مجمع سخنران C

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 2:59:55 am
راجستان مجمع سخنران C P Joshi. (فایل)

راجستان مجمع سخنران C P Joshi گفت: او "miffed با راجستان دادگاه عالی جهت" به او.

روز سه شنبه دادگاه بود "درخواست" Joshi به گسترش دوره با توجه به شورشی کنگره MLAs برای پاسخ به اطلاع او بعد از دادگاه به تعویق افتاده خود را درخواست تا تاریخ 24 جولای.

Joshi گفت: او کارگردانی را به وکیل خود را به یک فایل خاص را ترک دادخواست (SLP) در دیوان عالی کشور برای جلوگیری از یک "بحران قانون اساسی". این SLP شد و پس از آن پرونده در دیوان عالی کشور است.

"نقش قانون اساسی مقامات تعریف شده است در یک دموکراسی پارلمانی. در سال 1992 دیوان عالی کشور در Kihoto Hollohan مقابل Zachillhu مورد تاسیس کرده بود که چگونه روند رد صلاحیت خواهد شد و چه کسی صلاحیت این دادگاه ها بیش از آن. دادگاه گفت که این بلندگو دارای صلاحیت و هیچ دادگاه باید دخالت کند تا بلندگو باعث می شود یک تصمیم. این حکم از قانون اساسی نیمکت" Joshi به خبرنگاران گفت: در جیپور در روز چهارشنبه.

او گفت که قانون اساسی نیمکت دیوان عالی کشور در سال 1992 تا به حال restituted اعتبار 10 برنامه. او گفت که با توجه به درک خود را از قانون دادگاه گفته بود که quia timet منظور برای حفاظت از کاربران در برابر آنها رد صلاحیت رسیدگی در حال انتظار نمی توان گذشت تا بلندگو تصمیم گرفته است در رد صلاحیت دادخواست.

"من kshubdh (miffed) با دستور داده شده به من گفت:" جوشی در مطبوعات توجه صادر شده به رسانه ها.

او گفت که از سال 1992 وجود ندارد "تک سابقه" زمانی که یک دادگاه اتحادش را تغییر تصمیم خود در این مورد که بررسی قضایی می تواند انجام شود تنها پس از سخنران تصمیم گرفته شده. Joshi گفت: بدون قضاوت وجود دارد که در آن دادگاه است و پس از مداخله نشان می دهد علت اعلامیه صادر شده توسط بلندگو.

"برای اولین بار ما انتخاب دوستان شما می خواهید برای دور زدن توابع از یک قانون اساسی قدرت از طریق کانال های قانونی. آن است که در سمت راست بلندگو به درخواست برای اطلاعات و صدور اعلامیه های. آن است که تنها نشان می دهد-باعث توجه و بدون تصمیم گرفته شده است" گفت: Joshi.

"در حکم دادخواست ارائه شد عمدا شاکی رئیس شلاق حزب او ساخته شده بود و نه یک حزب. سپس به منظور آن را به یک نیمکت دو از یک نیمکت تلاش شده است تا به دور زدن قانون است که تایید شده است که در قانون اساسی نیمکت دیوان عالی کشور است."

او افزود: "در یک دموکراسی پارلمانی که یک بدن است که نقش تعریف شده در صورتی که نقش است و دور آن یک خطر برای دموکراسی پارلمانی. من باید مورد احترام همه قضاوت دادگاه اما اگر این به این معنی است که وجود تجاوز در حالی که تعریف نقش دو مقامات و سپس آن را یک خطر برای دموکراسی پارلمانی. است که چرا من باید تصمیم گرفت و گفت: من وکیل به پرونده یک SLP در دیوان عالی کشور است که ما می رویم برای یک بحران قانون اساسی."

او اضافه کرد که دادگاه عالی سفارش تجاوز بر خود قانون اساسی اقتدار و مخالف قانون توسط دیوان عالی کشور تایید. او گفت که او امیدوار است که با توجه به طبیعت و قانون اساسی عواقب ناشی از بالا دستور دادگاه و وجود خواهد داشت نه هر گونه موانع در جلسه قبل از جولای 24. "در غیر این صورت ویژه ترک دادخواست با شکست مواجه خواهد شد و قانون اساسی از اختیارات مجلس را کاهش خواهد شد" گفت: Joshi.

او افزود که پس از این موضوع تصمیم گرفته است توسط دیوان عالی کشور آن را "نقطه عطفی" تصمیم گیری است که آیا در یک دموکراسی پارلمانی صرفا صدور نشان دادن علت متوجه مطابق با نمونه موجود, قوانین, قضاوت و یا در برابر آنها است.

"دو قانون اساسی مقامات دادگاه و سخنران اگر هیچ هماهنگی میان آنها و سپس آن است که حق را برای دموکراسی پارلمانی. گام بعدی این است که به یک فایل SLP" گفت: Joshi.

او گفت که او نمی خواهد اظهار نظر در مورد محاسن HC سفارش. "من باید پایبند به قضاوت شده توسط دادگاه عالی در رفته اما من پیش بینی چه خواهد بود خرید اینترنتی از این و به منظور پیش بینی این پرسش من از مشاور به فایل SLP در دیوان عالی کشور گفت: Joshi.

"ما بیشتر درخواست سخنران محترم است که راضی به تمدید دوره برای پر کردن پاسخ با حکم دادخواهان تا 5.30 pm از امروز یعنی 21 ژوئیه به تمدید دوره گفت: تا تحویل سفارشات توسط این دادگاه در جولای 24," بالا دستور دادگاه گفته بود در روز سه شنبه.

در ابتدا سخنران گفته بود MLAs برای پاسخ به او اطلاع ژوئیه 17. اما شورشی MLAs با نزدیک شدن دادگاه در جولای 16 گفت: آنها تا به حال نه نقض بند زیر که رد صلاحیت شد به دنبال. هنگامی که شنوایی باقی مانده مجمل در جولای 17, دادگاه تمدید بلندگو مهلت تا 21 جولای.

پس از بالا دستور دادگاه در روز سه شنبه سخنران بعد از توافق به تسلیم هر گونه اقدام "تا شب از ماه جولای 24".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب