فیده مسابقات به افتخار اولین قهرمان جهان

در 134 سال سابقه از قهرمانی شطرنج جهان وجود داشته است و تنها 16 قهرمانان بی چون و چرای. ویلهلم اشتاینیتز از ات

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

در 134 سال سابقه از قهرمانی شطرنج جهان وجود داشته است و تنها 16 قهرمانان بی چون و چرای. ویلهلم اشتاینیتز از اتریش برای اولین بار بود: او حاکم بود از سال 1886 تا سال 1894.

مارس 17, علائم خود را 184th تولد سالگرد. به مناسبت فیده در ارتباط با chess24.comرا سازماندهی ستاره نکردم آنلاین مسابقات در حافظه خود را.

10-بازیکن round-robin حمله رعد اسا مسابقات به فیده آنلاین Steinitz یادبود — برگزار خواهد شد از ماه مه 14 تا 17 و حمل صندوق جایزه €30,000.

زمان قهرمان جهان مگنوس کارلسن از نروژ سه جهان زمان حمله رعد اسا قهرمان الکساندر Grischuk روسیه و جهان در سال 2013 حمله رعد اسا قهرمان لو Quang Liem از چین, جهان, شماره 11 Shakhriyar Mamedyarov آذربایجان و جهان, شماره 24 پیتر Svidler روسیه در نزاع است.

در بخش Kateryna Lagno از روسیه سابق جهان سریع و برق آسا قهرمان و قهرمان سابق جهان Alexandra Kosteniuk روسیه Antoaneta Stefanova از بلغارستان و قهوهای مایل به زرد Zhongyi از چین در میان ستاره اصلی.

"اشتاینیتز انقلابی و تاریخی خود را از 25 بازی برنده خط خط یا 32 سال شکست نخورده مسابقه-بازی صحبت می کند از او کالیبر" گفت: نیت رئیس جمهور Arkady Dvorkovich.

در همین حال حاکم جهانی زنان سریع قهرمان Koneru Humpy گفت هندو "من دعوت نشده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب