Bhansali تولیدات حرکت بمبئی HC برای کاهش اروس بین المللی از بهره برداری حقوق 'Bajirao Mastani'

نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 11:09:28 am فیلم, co-produced by

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 11:09:28 am
Bajirao Mastani, Sanjay Leela Bhansali, Eros International, Ram Leela فیلم, co-produced by Bhansali تولیدات و اروس بین المللی رسانه های محدود منتشر شد 2015.

فیلمساز Sanjay Leela Bhansali تولید خانه شنبه با نزدیک شدن به دادگاه عالی بمبئی به دنبال محدود کردن دستورات در برابر تولید و توزیع شرکت اروس رسانه های بین المللی با مسئولیت محدود از بهره برداری حقوق 2015 فیلم Bajirao Mastani. فیلم, co-produced by Bhansali تولیدات و اروس بین المللی رسانه های محدود منتشر شد 2015.

این می آید از یک ماه پس از دادگاه تا به حال کارگردانی اروس بین المللی به پرداخت حق عضویت Rs 19.39 لاخ به Bhansali تولیدات برای سال 2013 فیلم Goliyon ki Rasleela Ram-Leela.

یک قاضی نیمکت دادگستری بورگس P Colabawalla به طور خلاصه شنیده درخواست از طریق ویدئو کنفرانس در روز سه شنبه و الآن آن را تا 30 ژوئن.

Bhansali محصولات از طریق مشاور ارشد زال Andhyarujina همراه با طرفداران Nausher Kohli و Parag Khandhar به چالش کشیده یک علامت ثبت شده توسط اروس بین المللی با بورس اوراق بهادار بمبئی از همه-به اشتراک گذاری ادغام با پدر و مادر خود شرکت اروس بین المللی Plc و هالیوود STX Filmworks. پیشنهاد ادغام به احتمال زیاد بسته ژوئن 30.

این Bhansali محصولات ادعا می کنند که این ادغام بود که وارد شده با استفاده از یک گمراه کننده که افشای اروس تا به حال برخی از حقوق مربوط به فیلم Bajirao Mastani'. آن را بیشتر گفت که نه اروس بین المللی PLC و نه STX Filmworks احزاب هستند به تولید مشترک توافق بین Bhansali تولیدات و اروس بین المللی محدود و در نتیجه آنها نمی توانند ادعا می کنند هر گونه حقوق در فیلم است. مدافع Akshay Patil برای اروس بین المللی مخالفت با درخواست.

با توجه به 2013 دانلود فیلم Ram Leela های HC در مارس 4 اشاره کرده بود که مخاطب شرکت واقع در جزایر بریتانیا و کالیفرنیا و آن را به یک جلسه مفصل در نظر گرفتن قانون در مورد اینکه آیا نقش برجسته را می توان در برابر اشخاص سقوط فراتر از دادگاه صلاحیت این دادگاه ها. "من فکر نمی کنم که یک مورد برای تبلیغ موقت نقش برجسته ساخته شده است در این مرحله با توجه به اینکه دادگاه شنوایی تنها بسیار فوری مسائل با توجه به COVID-19 همه گیر" عدالت Colabawalla گفته بود.

این نیمکت تا به حال کارگردانی اروس بین المللی به پرداخت حق عضویت Rs 19.39 لاخ به Bhansali تولید مربوط به تولید مشترک تنظیم در سه هفته. دادگاه گفته بود Bhansali تولیدات خواهد شد که آزادی نزدیک به آن را برای تسکین برابر ادغام پس از به طور منظم دادگاه ارسال رزومه مستند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب