بر خلاف دیگر تیم های دوقلو انتظار نیست هر بازیکن را به انتخاب کردن از فصل

در روزهای آینده اخبار بیشتری از بازیکنان امید بستن به خارج از فصل است به احتمال زیاد. اما در حالی که دوقلوها د

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

در روزهای آینده اخبار بیشتری از بازیکنان امید بستن به خارج از فصل است به احتمال زیاد. اما در حالی که دوقلوها در حال برنامه ریزی در sidelining یک جفت از مربیان خود, آنها در حال انتظار خود را کامل گروه از بازیکنان به گزارش دوقلو شهرستانها برای آموزش پیش فصل آغاز می شود که در اواخر این هفته. بازیکنان توانسته اند از فیلتر در طول هفته و تمام خواهد شد تست شده برای COVID-19 قبل از شروع تمرینات یا جمعه یا شنبه.

"ما هنوز تا به حال که اطلاعات از هر یک از ما بازیکنان" دوقلوها جمهور بیس بال عملیات Derek Falvey روز دوشنبه گفت:. "(مدیر تیم سفر) مایک هرمان شده است (در) سفر (بحث) با همه (حدود) گرفتن اینجا. در حال حاضر ما برنامه ای برای همه می رسند."

همان نخواهد بود درست برای مربیگری این تیم را کارکنان. دو تن از اعضای اغل گاو یا حشم مربی باب مک کلور 68 و لیگ برتر مربی لایحه Evers, 66 — نمی خواهد جسمی در اطراف این تیم بعد از مدت ها مکالمات در مورد خطر خود را. اعضای قدیمی تر گروه های سنی در معرض خطر هستند برای موارد شدید از COVID-19.

"همانطور که ما صحبت در مورد آن بیشتر گرفتن راهنمایی از اسناد (ما) احساس ما از رفتن به در حال حاضر است که به باب و لایحه در نهایت به عنوان آنچه که ما فکر می کنید بهترین روش عمل رفتن به جلو" Falvey گفت.

قبل از ساخت که تصمیم Falvey گفت: دوقلوها مشاوره با پزشکان خود را برای شناسایی افرادی که در معرض خطر دسته. هر دو مربیان گفت: هنوز هم نقش مهمی در تیم بیس بال عملیات این سال است. مدیر Rocco Baldelli توصیف گفتگو با Evers و مک کلور به عنوان برخی از بیشتر به چالش کشیدن او تا به حال در بیس بال.

"اولین و مهمترین من فکر می کنم همه ما می دانیم که ما حق تصمیم گیری و همچنین اشاره کرد که این به آن معنا نیست آن احساس خوب" Baldelli گفت. "...هر دو می خواستم به بخشی از این فصل بیشتر از هر چیز. هر دو بسیار نا امید به شنیدن اخبار است. اما من همچنین فکر می کنم هر دو می دانیم که آن را احتمالا مناسب و امن ترین چیزی که به انجام است."

جزئی لیگ تبادل هماهنگ کننده پیت مکی مرحله خواهد بود و در جای مک کلور. سابق, دوقلو, پارچ LaTroy Hawkins, ویژه مربی برای این تیم نیز خواهد بود در اطراف در طول فصل است.

همانطور که برای Baldelli که خود بازی حرفه ای کوتاه قطع شد به دلیل نادر میتوکندری بیماری 38 ساله مدیر می تواند با تیم خود را.

"در مورد خودم بدیهی است که مانند هر کس شما را از زمان به فکر کردن در مورد این چیزها," او گفت: در زوم از دوقلوها' ستاره شرق در هدف زمینه است. "من احساس می کنم خوب است. من احساس می کنم قوی است. من هیچ دلیل خاصی یک دلیل خاص بود و واقعا نگران است. آیا من می دانم که بیش از 15 سال گذشته که من در برخورد با برخی از چیزهایی که شاید هر کسی نمی کند مقابله با? بله. اما واقعا در شرایط خاص در رابطه با آنچه که ما در حال برخورد با حق در حال حاضر با این بیماری همه گیر من لازم نیست که هر گونه نگرانی های خاص که من فکر می کنم من را به دور از بودن در این زمینه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب