بنگال برای تصمیم گیری در مستند تسهیلات در, سبز, نارنجی, مناطق

توسط: PTI | Kolkata | منتشر شده: مارس 4, 2020 1:17:18 pm مغازه محرومیت کسانی که فروش کالاهای اساسی ب

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | Kolkata | منتشر شده: مارس 4, 2020 1:17:18 pm
Bengal to decide on lockdown relaxations in green, orange zones مغازه محرومیت کسانی که فروش کالاهای اساسی باقی مانده بسته ها و وسایل نقلیه شد خاموش در جاده ها در بسیاری از نقاط کشور در صبح است. (بازنمودی)

با وجود این مرکز اجازه می دهد عملکرد برخی از مغازه ها و خدمات به برخی از استراحت در مرحله سوم از این مستند آغاز شد که روز دوشنبه بخش های بزرگی از غرب بنگال عینک ترک نگاه به دولت است و در عین حال به تصمیم گیری در مورد تسهیلات در سبز و نارنجی مناطق.

مغازه محرومیت کسانی که فروش کالاهای اساسی باقی مانده بسته ها و وسایل نقلیه شد خاموش در جاده ها در بسیاری از نقاط کشور در صبح است. در بعد از ظهر یک وظیفه نیروی رهبری دبیر کل Rajiva سینها تصمیم خواهد گرفت که در تسهیلات از جمله آن مغازه ها و موسسات را مجاز به بازگشایی در این دو منطقه خواند.

"اما کامل مستند ادامه خواهد داد و در مهار مناطق," او گفت:. وجود دارد چهار قرمز, هشت سبز و 11 نارنجی مناطق در دولت است.

"ما در حال انتظار برای دولت اطلاع رسانی قبل از تصمیم گیری در باز کردن کسب و کار موسسات" کنفدراسیون غرب بنگال اتحادیه های کارگری جمهور Sushil Poddar گفت.

انجمن عضویت پایه حدود 10 لاخ در دولت است. وزیر Mamata بانرجی هفته گذشته اعلام کرد که چند تسهیلات و اجازه داخل منطقه پیمودن اتوبوس در سبز و نارنجی مناطق با حداکثر 20 مسافر در هر وسیله نقلیه.

اتوبوس اپراتورهای حال حاضر برای شروع خدمات حاکی از این امر می تواند از لحاظ اقتصادی عملی برای آنها به اجرا وسایل نقلیه تنها با 20 مسافر. انجمن اپراتورهای اتوبوس پیشتر گفته یا دولت باید به آنها یارانه ها برای اجرای این اتوبوس یا آن را ممکن است مصادره وسایل نقلیه برای پیمودن این در مسیرهای مختلف.

در ضمن مشروب رسانه ها شده اند مجاز به بازگشایی تنها در مناطق سبز در کشور از دوشنبه یک مقام گفت. همه مشروب مغازه ها در دولت بسته شده اند پس مارس 25 که در سراسر کشور مستند تحمیل شد.

دولت اجازه داده است و نه بازگشایی مشروب رسانه ها در مناطق قرمز است و هنوز هم بلاتکلیف در کسانی که در نارنجی آنهایی که مقامات گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب