پنج جدید COVID-19 موارد در St. Louis County

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش پنج مورد جدید از COVID-19 در St. Louis County روز شنبه با قرار دادن تعداد کل وزا

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش پنج مورد جدید از COVID-19 در St. Louis County روز شنبه با قرار دادن تعداد کل وزارت امور خارجه-موارد گزارش شده در 35 این هفته است. که یک شیب از دو هفته گذشته که هر دو را دیدم در مجموع در 50s.

یک مورد هر ثبت شد در هر دو کارلتون و ایتاسکا شهرستانهای استان است. این هفته Carlton County ثبت 11 آزمایشگاه جدید-مورد تأیید و ایتاسکا شهرستان ثبت شده 17 مورد جدید.

ایالت وزارت بهداشت گزارش 805 موارد جدید و تکمیل 18,227 تست های تشخیصی ترین دولت گزارش در یک روز. قرار می دهد که رای مثبت در 4.42%.

دولت گزارش پنج COVID-19-مربوط به مرگ و میر. هیچ یک از آنها ثبت شد در Northland.

تعداد افراد بستری در مینه سوتا یک واحد مراقبت های ویژه افزایش هفت در آخرین روز به 115. تعداد افراد بستری است که در خارج از محیط افزایش 172.

ویسکانسین گروه خدمات بهداشتی و درمانی گزارش شده 953 موارد جدید COVID-19 روز شنبه اما نمی به روز رسانی لیست خود را به عنوان به چگونه بسیاری از موارد ثبت شده در هر شهرستان. یکی دیگر از 14,201 تست های تشخیصی انجام شده است و قرار دادن این تست مثبت نرخ از روز گذشته در 6.71%.

سیزده بیشتر ویسکانسین ساکنان درگذشت آوردن دولت تلفات به 891.

همانطور که از شنبه وجود دارد 17,636 فعال و شناخته شده موارد در دولت و 29,325 مردم باید آزمایش مثبت را پس از "بهبود است."

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن