Bengal: پسر بدن یافت می شود روز بعد از دختر بچه از مرگ برانگیخته خشونت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 2:43:53 am BJP اعضای اعتراض در

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 2:43:53 am
bengal violence, Dinajpur violence, west begal clash, teenage girl, death bengal, Indian express BJP اعضای اعتراض در کلکته روز دوشنبه در برابر دینجپور حادثه است. (اکسپرس عکس Partha پل)

یک روز پس از خشونت را در شمال دینجپور منطقه پس از کشف بدن یک دختر نوجوان بدن یک پسر بچه بود از بهبود از یک برکه در همان منطقه در روز دوشنبه.

منابع پلیس گفت که این پسر بچه به نام شده بود در شکایت پدر این دختر در روز یکشنبه. با توجه به شکایت این دختر مورد تجاوز قرار گرفت و به قتل رسید.

"...مرده بدن یک پسر جوان بازیافت شده است از یک برکه از همان منطقه که در آن یک دختر جوان درگذشت دیروز از مسمومیت. استنطاق انجام شده توسط دادرس و ویدئوگرافی از پس از مرگ انجام خواهد شد. پلیس در حال بررسی است و هر دو این موارد و به دنبال همه ممکن است جنبه های حادثه..." West Bengal پلیس توییتی.

با توجه به شکایت تسلیم توسط پدر دختر پسر استفاده می شود برای رفتن به همان معلم خصوصی خود را به عنوان دختر و آزار و اذیت او. دختر و پسر متعلق به جوامع مذهبی. در حالی که شکایت اتهام تجاوز و قتل پس از مرگ گزارش منتشر شده در روز دوشنبه اظهار داشت: علت این دختر بچه از مرگ به عنوان "اثرات سم". پلیس گفت: هیچ فیزیکی یا تجاوز جنسی بر روی بدن او. "هیچ نشانه ای از خارجی آسیب دیده است. اثرات سم. اما نظر نهایی محفوظ انتظار تا دریافت شیمیایی بازرسان گزارش گفت:" پس از مرگ گزارش.

خشونت فوران روز یکشنبه پس از بدن دختر پیدا شد. بی جی پی ادعا کرد قربانی یک خواهر محلی غرفه رئیس جمهور از این حزب و وزیر Mamata بانرجی برای تامین حفاظت به زنان است.

به گفته پلیس آنها را دستگیر کرده و 16 نفر به اتهام دست داشتن در خشونت است.

روز دوشنبه پنج عضو TMC هیئت رهبری وزیر Gautam Deb ملاقات دختر خانواده است. قبلا در این روز پلیس اجازه نمی دهد بی جی پی را از صفوف با بدن دختر. حزب ادعا وجود دارد تلاش برای سرپوش گذاشتن بر مرگ است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن