BCCI apex پنل جلسه: عمده تصمیمات گرفته شده

راس شورای هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) ترجیح داده به بازی بازی انتظار برای مجموعهای از مسائل اطراف کریکت هند

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

راس شورای هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) ترجیح داده به بازی بازی انتظار برای مجموعهای از مسائل اطراف کریکت هند طی یک ماراتن چهار ساعت جلسه در روز جمعه.

در حالی که هیچ یک از BCCI دفتر حامل موجود بود به صورت رسمی واکنش هندو می داند که هندی مردان تیم تجدید نظر FTP و کریکت داخلی برنامه دو تا از مهم ترین مسائل در دستور کار از طرفداران دیدگاه تعویق افتاده بودند برای پدیا.

در حالی که آن مورد بحث قرار گرفت که فصل داخلی نمی تواند قبل از شروع ماه دسامبر به گزارش هندو روز جمعه شورای تصمیم به صبر برای دولت مشاوره در خصوص از سرگیری بین المللی کریکت.

حتی اگر سرنوشت لیگ برتر هند نبود در دستور کار این موضوع مورد بحث قرار گرفت با امارات متحده عربی بودن ممکن است متناوب محل در مورد T20 جام جهانی در نوامبر و اکتبر به تعویق افتاد و دولت هند اجازه می دهد تا BCCI به مرحله IPL در خارج از کشور.

با همه گیر دور از فروکش در کشور راس شورای درک است که مورد بحث و دبی (امارات متحده عربی) احمدآباد و دارامسالا که ممکن است برای سالن های آموزش کمپ تیم ملی باید دولت را متهور برای بازیکنان به ادامه آموزش بعد از یک مدت طولانی ،

یکی از دلایل اصلی بیش از راس شورای خودداری از گرفتن یک تصمیم شرکت در هر یک از موضوعات است که با توجه به عدم قطعیت در اطراف قانونی بودن جلسه را در خود دارد. با توجه به دیوان عالی کشور-کارگردانی اصلاحات اداری از BCCI, BCCI seretary جی شاه قرار است به خالی پست خود در شروع ماه در حالی که Ganguly را مجبور به ترک آن در پایان ماه آنجا که هر دو مورد نیاز به خدمت خنک کردن دوره سه سال است.

در حالی که BCCI است ثبت یک دادخواست در دیوان عالی کشور به دنبال اصلاح rulebook های حسابرسی & حسابرس کلی نامزد Alka البرز Bharadwaj در نامه هفته گذشته خواستار تنها "واجد شرایط" کاربران باید مجاز به حضور و مشترک-وزیر Jayesh جورج باید تشکیل جلسه.

این قابل درک است که Bharadwaj مطرح شده همان موضوع در آغاز جلسه پس از شاه تشکیل این نشست است. این ظاهرا آگاهانه به او که پس از BCCI است ثبت یک دادخواست در دادگاه راس و وجود دارد هیچ ارائه استعفای موجود در rulebook دفتر حامل را می توانید در ادامه به برگزاری دفتر تا دادگاه تخلیه هوا.

جالب BCCI دادخواست ثبت شده در ماه آوریل است که هنوز به بستری توسط دیوان عالی کشور است. با توجه به rulebook های apex شورای نیاز به تماس انتخابات از طریق یک SGM "در 45 روز" از یک پست خالی بودن. علاوه بر شاه آن بوده است و بیش از دو ماه پس از Mahim Verma استعفا داد و به عنوان معاون رئیس جمهور.

برای اضافه کردن به درهم و برهم کردن, CAG در هفته گذشته ثبت شده است یک interlocutory نرم افزار, درخواست دیوان عالی کشور برای ایجاد اصلاحات مناسب و recuse CAG نامزد از اینکه بخشی از BCCI و انجمن ایالتی apex شورای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن