St. Louis County پرس دولت فدرال COVID نجات دلار

شهرستان, رئیس هیئت مدیره مایک Jugovich با ارسال نامه ای به دلوت هیئتی از قانونگذاران ایالتی Gov. تیم Walz و بی

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

شهرستان, رئیس هیئت مدیره مایک Jugovich با ارسال نامه ای به دلوت هیئتی از قانونگذاران ایالتی Gov. تیم Walz و بیشتر نمایندگان مجلس این هفته خواستار سنت لوئیس و 84 سایر استان ها برای دریافت $319 میلیون. او مجموعه ای شکل برای مطابقت با مقدار اختصاص داده شده برای Hennepin و رمزی شهرستان در دولت $2.187 میلیارد سهم فدرال مراقبت عمل نجات بودجه.

"مسلما یک مورد می تواند برای یک مقدار بیش از دو برابر این درخواست اگر بودجه اختصاص داده شد بر اساس همان دو اصلی مترو شهرستانهای" Jugovich نوشت.

Jugovich مشترک نامه ای با استانداری در جلسه روز سهشنبه گفت: شهرستانهای هستند در خط مقدم از COVID-19 گیر تحمیل طیف گسترده ای از جدید هزینه های در یک زمان کاهش درآمد.

"ما می خواهم برای دیدن برخی از که فدرال مراقبت در قانون بودجه" Jugovich گفت: کمیسیون.

Hennepin County شده است ضربه سخت با بحران بهداشت و درمان با 303 دولت 455 مرگ و میر از طریق پنج شنبه. St. Louis County دیده بود 11 کشته و 81 مورد از طریق پنج شنبه.

در مارس St. Louis County حسابرس نانسی Nilsen هوا $6.3 میلیون در ضرر و زیان درآمد از طریق پایان سال است. شده است وجود دارد و نگرانی رو به رشد در میان هیئت مدیره و دولت در مورد پتانسیل کاهش در مالیات بر املاک مجموعه. این شهرستان دارای یک $51 میلیون پول نقد جریان رزرو که اساسا محو 30% از دست دادن اموال مالیات بر درآمد یک رقم در پایان افراطی از مشکلات, اما یکی که در نظر گرفته شده است در هیئت مدیره عمومی کار می کنند.

"ما می توانید ببینید 15% به 20% کاهش کلی بودجه مگر اینکه برخی از فدرال کمک بلافاصله ارائه شده" Jugovich نوشت.

دولت Rep. جن شولتز, از, Duluth, بود, گیرنده نامه و گفت که او خوشحال بود شهرستان بود فعال بودن و ارائه ورودی به نیازهای جامعه است.

Rep. Jennifer Schultz.

Rep. جنیفر شولتز.

"این یک درخواست معقول و منطقی و بسیاری از جوامع می خواهم برای دیدن برخی از پول فدرال برای رسیدگی به هزینه های خود را در رابطه با COVID," او گفت:.

شولتز توضیح داد که $650 میلیون باقی مانده از مراقبت در قانون بودجه برای جوامع اما می توان آن را مورد استفاده قرار گیرد به جای چیزهایی مانند از دست داد فروش گاز و یا مهمان نوازی مالیات است. پول اختصاص داده شده به COVID-هزینه های مربوط.

در نامه خود Jugovich ارائه یک خلاصه ای از عمده COVID مربوط به هزینه ها و اثرات به St. Louis County, از جمله تجهیزات حفاظت شخصی امن در باد بحران هزینه پول برای ایمن سازی مسکن موقت و هتل برای افرادی که نیاز به جدا شده و استخدام تماس با ردیابی پرسنل به "رسیدن به 100 در خطر تماس در هر بیمار که ممکن است آلوده شده اند و تنها با یک COVID-19 بیمار است."

شولتز گفت که پول به استان ها و شهرداری ها می تواند تا پایان در حال اجرا بر اساس سرانه فرمول یک که به حساب در زمان شیوع این بیماری در درون یک جامعه است.

"که همه تصمیم گرفته می شود," او گفت:. "ما احتمالا نمی دانید چه اتفاقی می افتد تا زمانی که ما در حال مذاکره نهایی صورتحساب نسبت به پایان جلسه."

جلسه به پایان می رسد ممکن است 18.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن