10 روش‌ها شما می‌توانید مبل شنی Without سرمایه گذاری خیلی زیاد از زمان شما

شما هر مدلی از این مبلها را خریداری کرده و استفاده کنید محال است احساس رضایت نداشته باشید. چرا که همه ی ما در

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

شما هر مدلی از این مبلها را خریداری کرده و استفاده کنید محال است احساس رضایت نداشته باشید. چرا که همه ی ما در خرید مبلمان شنی ، محدودیت بودجه داریم و خواستار مدلی هستیم که قیمت به صرفه و امکانات بالایی داشته باشد . برای خرید این محصول میتوانید به سایت اورجینال اینتکس مراجعه کرده و مبل شنی مورد علاقه خود را با قیمت مناسب تری نسبت به سایر فروشگاههای آنلاین خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین سایت اورجینال اینتکس برای خریداران خود گارانتی محصول را در نظر گرفته و شما در صورت آسیب دیدن مبل شنی میتوانید با شرکت اورجینال اینتکس تماس گرفته و مشکل خود را با آنان در میان بگذارید. قرار دادن مبلهای شنی در مقابل نور مستقیم خورشید و خیس کردن و خشک شدن مکررهای این محصول ممکن است باعث پوسیدگی و آسیب به آن شود. با در نظر گرفتن ویژگی های مطرح شده در این بخش در خصوص مبل های شنی ، حال شما می توانید با توجه به نیاز خود و مکانی که قصد استفاده از این محصولات را دارید ، به ساده ترین شکل ممکن خرید مبل شنی را انجام دهید.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات در صورت آماده بودن در سریع ترین زمان ممکن ارسال می شوند اما در صورتی که محصول در کارگاه آماده نباشد و نیاز به تولید داشته باشد ، با توجه به رنگ ، نوع محصول و ابعادی که دارد بین 3 تا 8 روز کاری زمان نیاز است تا تولید آن انجام شده و سپس ارسال گردد. برای این کار نیز مشاورین ما در فروشگاه اینتکس ایران می توانند هر گونه سوال در خصوص این محصولات را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند. حتی این محصولات را میتوان در نمونه های سه و چهار نفره مشاهده کرد که البته این مدلها بسیار کمیاب میباشند و دلیل آن نیز عدم استقبال از سمت خریداران این محصولات است. شما می توانید مشاهده کنید که یک مبل شنی یک نفره عموما طراحی های ساده ای دارد که به شکل گرد عمدتا ساخته شده و بدنه آن نیز از یک نوع جنس پارچه شکل گرفته است. جنس پارچه مارزاتی ، پارچه مخمل ، پارچه برزنت، پارچه چرم مصنوعی و جیر از مهم ترین جنس های تولید این محصولات به شمار می روند. قیمت مبلهای شنی به مراتب از مبلهای دیگر همچون مدلهای چوبی یا فلزی کمتر بوده و در صورتی که این نوع مبل جزو راحت ترین مبلهای بازار به شمار میآید.

مبل شنی مزیتها زیادی در مقایسه با مبل چوبی و فلزی داشته اما مهمترین و ضروری ترین وضعیت آن قیمت است. قیمت آن نسبت به سایر محصولات چوبی و فلزی مقرون به صرفه بوده و شما با هزینه کمتری میتوانید این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. این محصول در خارج از کشور تولید شده و با قیمت کمتری در بازار به فروش میرسد. این مبلها در رنگها و طرحهای مختلفی با قیمت مناسب و ارزان تولید شده و به بازار عرضه میشوند و معمولا قابلیت تحمل وزن زیادی را دارند و حتی در برخی مواقع تا ۱۲۰ کیلوگرم را میتوانند تحمل کنند. قیمت مبلهای شنی اینتکس و بست وی نسبت به سایر برندهای معروف مناسبتر و به صرفهتر بوده و معمولا کیفیت این محصولات از سایر شرکتهایی که در این زمینه فعالیت میکند بالاتر است. معمولا خرید حضوری برای انتخاب مبل شنی و پیدا کردن محصول مورد نظر شما از نظر رنگ و شکل آن زمان زیادی را میگیرد و باعث به هدر رفتن وقت میشود.

تمام این شرکتها زیر نظر آمریکا و اروپا اقدام به تهیه و تولید مبلهای شنی کرده و تاییدیههای خاصی را جهت عرضه به سراسر دنیا در مورد این محصولات دارند. البته باید اشاره کنیم که هپی چیر و بین بگ هم مدل های مختلفی از مبل های شنی به شمار می روند که با ساختارهای متفاوتی که دارند به زیباترین شکل ممکن دست شما را برای خرید و انتخاب باز گذاشته اند. جایی که شما می توانید از میان جنس های بدنه، یکی را به انتخاب خود به همراه رنگبندی مورد نظرتان سفارش دهید و مبل شنی مد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته و تحویل داده می شود، کاری که برای اولین بار است در ایران صورت می گیرد و مخاطبان بسیاری را جذب خود کرده است. در حالت کلی و به طور میانگین نیز یک مبل شنی از حدود قیمت یک میلیون تومان شروع شده و ممکن است در مدل های سایز بزرگ و چند نفره این محصولات تا شش میلیون تومان هم قیمت مبل شنی را مشاهده کنید. ᠎Data w᠎as created with the help ᠎of GSA Con᠎te nt Gene᠎rator DEMO!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن