همه گیر-الهام برچسب مواد غذایی را افزایش می دهد هشدار دهنده برای کسانی که مبتلا به آلرژی غذایی

اما هنگامی که نیش لیمو-زنجبیل حموس سه سال پیش ارسال ساپ خودش را به تهدید کننده زندگی شوک آنافیلاکتیک او وابستگ

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

اما هنگامی که نیش لیمو-زنجبیل حموس سه سال پیش ارسال ساپ خودش را به تهدید کننده زندگی شوک آنافیلاکتیک او وابستگی به برچسب زدن دقت پیچیده تر شد. تست مشخص شد که Sapp در حال حاضر 43 حال توسعه شروع بزرگسالان آنافیلاکتیک آلرژی به نخود و کنجد و گشنیز. اخیرا ساپ زندگی می کند که در شهر فینیکس تا به حال یک واکنش آنافیلاکتیک به جعفری.

هیچ یک از ساپ را آلرژن در میان کسانی که به غذا و دارو نیاز به صورت جداگانه ذکر شده بر روی برچسب های مواد غذایی. جعفری و گشنیز را به طور منظم گنجانده شده تحت عنوان "ادویه جات" یا "طعم دهنده های طبیعی." مانند بسیاری از آمریکایی ها با آلرژی غذایی ساپ بار خوانده شده برچسب مواد تشکیل دهنده از نزدیک اغلب زیر با یک تماس تلفنی به بررسی مواد تشکیل دهنده و در حال توسعه یک لیست از تولید کنندگان و محصولات او در نظر گرفته امن است.

اما ساپ شگفت زده شد زمانی که در اواخر ماه مه FDA منتشر شد با هیچ هشدار جدید دستورالعمل موقت اجازه می دهد تولید کنندگان مواجه زنجیره تامین کمبود میان COVID-19 pandemic به عنصر تعویض بدون تغییر برچسب های مواد غذایی.

"چگونه می تواند به ما اطمینان داریم که هر چیزی که در حال رفتن به امن در این نقطه است؟" ساپ پرسید. "حتی اگر شما لازم نیست که آلرژی از مردم می خواهم به دانستن آنچه که در مواد غذایی خود را."

در حالی که FDA سخنگوی پیتر Cassell کاهش یافته است به آدرس نگرانی های خاصی از مصرف کنندگان با آلرژی غذایی گفت: در دستورالعمل جدید توسعه داده شد در رابطه با دیگر آژانس های فدرال به عنوان یکی از چندین موقت اقدامات مربوط به COVID-19 بیماری همه گیر. تولید کنندگان نیاز به جایگزینی مواد تشکیل دهنده ،

"آن را به طور موقت هدایت به منظور مطمئن شوید که زنجیره تامین در سراسر کشور قادر به ارائه امن و کافی از مواد غذایی برای امریکا" کاسل گفت.

از آنجا که دستورالعمل صادر شده به عنوان یک اقدام اضطراری بدون نظر عمومی دوره قبل از آنها. FDA در حال حاضر پذیرش نظرات به دستورالعمل جدید که در محل باقی می ماند تا پایان اعلام عمومی اورژانس بهداشت Cassell گفت. که در آن نقطه FDA تصمیم می گیرید اگر آن را باید در ادامه سیاست بر اساس نظرات عمومی و صنعت نیاز دارد.

تحت اضطراری, اندازه, تولید کنندگان مجاز به جایگزین مواد تشکیل دهنده که ممکن است یک "سوء بر سلامت از جمله مواد غذایی حساسیت زا گلوتن سولفیت یا مواد دیگر شناخته شده است به علت حساسیت." بالای هشت به رسمیت شناخته شده مواد غذایی حساسیت زا در آمریکا — شیر و تخم مرغ و ماهی و صدف و بادام زمینی درخت گردو و گندم و سویا نیز به عنوان دیگر اولویت و حساسیت زا از جمله کنجد, کرفس, lupin (حبوبات), گندم سیاه molluscan صدف و mustards نمی تواند جایگزین تحت دستورالعمل های جدید. FDA هنوز هم نیاز به آنها را به ذکر شده بر روی برچسب بسته.

اما جزئی دیگر مواد تشکیل دهنده را می توان به طور موقت جایگزین شده است. با 170 شناخته شده مواد غذایی حساسیت زا در ایالات متحده و نگرانی در مورد عبور تماس با ما در میان مواد تشکیل دهنده مردم مبتلا به آلرژی هستند نگران این اعلام نشده تعویض.

برای مثال اگر یک شرکت بازدید مانع در زنجیره تامین برای ناچیز از آن شده است با استفاده از آن می تواند جایگزین نوع دیگری از ناچیز. برخی از فلفل مربوط به آکاژو به دست اورید و می تواند باعث آنافیلاکسی در افراد آلرژیک به کاشو و دیگر آجیل درخت. و یا در حالی که FDA نظر بسیار تصفیه شده روغن امن برای افراد مبتلا به آلرژی غذایی بسیاری از مصرف کنندگان نیست. دستورالعمل جدید اجازه می دهد تا تولید کنندگان به جای روغن آفتابگردان برای روغن کانولا برای مثال زیرا آنها مشابه اسید چرب پروفایل.

FDA دستورالعمل نیازی به عنصر جدید labels اما توصیه شرکت قرار داده اطلاعاتی برچسب بر روی محصولات با جایگزین مواد تشکیل دهنده و یا به آن است که اطلاعات موجود بر روی وب سایت خود را. موقت دستورالعمل رفت و به اثر خود را در 22 مه انتشار.

مریم وارگاس, واشنگتن, وکیل و حساسیت غذایی, مدافع گفت که او معتقد است برخی از این زبان در دستورالعمل موقت باعث می شود آن را معلوم نیست که چقدر سخت و FDA را در نظارت آن از برچسب زدن و تعویض و همچنین به عنوان چگونه دستورالعمل ها ممکن است در محل.

"من فقط باید بسیاری از سردرگمی در مورد آنچه که این حتی به معنی" گفت: Vargas. "آن muddies ها آب به جای روشن آنها را."

مولی Rittberg را 8 سال است که حساسیت به بادام زمینی و آجیل درخت آفتابگردان و کنجد. دانه آفتابگردان و یا روغن اغلب شامل تحت عنوان "ادویه جات" یا "طعم دهنده های طبیعی" که مورد نیاز تماس های تلفنی و تحقیقات بیشتری قبل از دستورالعمل های جدید. اما در حال حاضر Rittberg زندگی می کند که در میلواکی گفت که او نمی تواند فرض کنیم تولید کنندگان او در نظر گرفته امن برای مواد تشکیل دهنده و یا cross-تماس با ما ادامه خواهد داد OK تحت برچسب جدید قوانین.

"ما برچسب خوانندگان" گفت: Rittberg. "حتی زمانی که ما تماس بگیرید و بررسی یک محصول هر بار که من خرید یک کیسه یا جعبه چیزی من همیشه این برچسب را به مطمئن شوید که دستور تغییر کرده است. با موقت این برچسب را تغییر دهید, آن است که رفتن به آن را حتی سخت تر برای ما چون ما در حال حاضر این منطقه نمی دانستند چه چیزی در مواد غذایی ما مصرف. در حال حاضر که همه چیز را می توان تغییر و یا جایگزین بدون اطلاع آن را مانند ما را به یک مربع."

خانواده هایی که وابسته به دولت کمک های غذایی مانند ویژه تغذیه مکمل برنامه برای زنان ، نوزادان و کودکان به ویژه آسیب پذیر هستند زیرا انتخاب آلرژی-ایمن مواد غذایی مجاز و تحت آن برنامه ها در حال حاضر محدود است گفت: امیلی قهوه ای, بنیانگذار غذا برابری ابتکار در Kansas City, Missouri, که با این نسخهها کار برای افزایش دسترسی به آلرژی امن و فاقد گلوتن مواد غذایی از لحاظ اقتصادی برای خانواده های محروم.

"شما فقط دسترسی به برندهای خاص با مقادیر خاص. اگر مارک های خود را تغییر فرمول و آن را روشن و سپس واقعا آسیب پذیر ترین آسیب پذیر نمی خواهد که دسترسی به آنچه آنها نیاز دارند گفت:" قهوه ای که دختران خود را به آلرژی غذایی است.

شارون وانگ, آلرژی غذایی مدافع و دستور العمل وبلاگ نویس در کالیفرنیا که دو پسر باید 30 آلرژی غذایی بین آنها تکرار قهوه ای نگرانی. او گفت که در حالی که بسیاری از آمریکایی ها مثل او باید این گزینه برای طبخ از ابتدا همان درست نیست برای همه و تماس با تولید کنندگان نیاز به منابع و زمان.

"اگر آن را بر روی برچسب آن سهام موضوع" او گفت:. "همه به اینترنت دسترسی دارد. نه هر کس می تواند تماس در ساعات کسب و کار. برخی از افراد مسائل زبان."

دستورالعمل جدید ترکیب موجود کمبود در برچسب مورد نیاز برای حدود 32 میلیون نفر در ایالات متحده با آلرژی غذایی یا دیگر حساسیت گفت: جن Jobrack حساسیت غذایی حامی و موسس اصلی حساسیت غذایی جوانب یک شرکت مشاوره است که با این نسخهها کار با شرکت ها و سازمان های دیگر برای بهبود ایمنی برای افراد مبتلا به آلرژی غذایی است.

به علت بالا از مواد غذایی به یاد می آورد که به طور معمول اعلام نشده آلرژن با توجه به ایمنی مواد غذایی مجله و Stericycle متخصص راه حل های که هر دو بررسی مواد غذایی یاد داده. چرا که بسیاری از آمریکایی ها که بیش از یک آلرژی غذایی Jobrack گفت: اعتماد شوی ضروری است.

او افزود که در دستورالعمل جدید نیز بر صنعت مهمان نوازی مدارس و مهدکودکها که تنها مشکل را تشدید کند که این کشور همچنان به بازگشایی از این بیماری همه گیر تعطیلی. او و دیگران از ترس هدایت نمی شود لغو و حتی اگر همه گیر زنجیره تامین مسائل در حال حل و فصل شود.

"نگرانی واقعا همه boils پایین به چه مواد و چه اطلاعاتی را تولید کنندگان ملزم به مصرف کنندگان اجازه می دانم" گفت: Jobrack.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن