ساعت مودی راه اندازی امکانات تست در 3 متحده آمریکا را به قدرت بیشتر برای مبارزه با Covid

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 27 سال 2020 8:20:00 pm نخست وزیر نارندرا راه اندازی

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 27 سال 2020 8:20:00 pm
PM on Kargil Diwas: To the wicked, needless enmity comes naturally نخست وزیر نارندرا راه اندازی شد 'توان بالا' تست امکانات در Noida بمبئی و کلکته. (فایل)

در یک پیشنهاد بیشتر به سطح شیب دار بالا Covid-19 تست ظرفیت نارندرا نخست وزیر روز شنبه راه اندازی شد "high throughput" تست امکانات در Noida بمبئی و کلکته و گفت: هند در موقعیت بسیار بهتری نسبت به کشورهای دیگر در مبارزه با این بیماری همه گیر.

نخست وزیر مودی گفت: این آزمایشگاه نه تنها محدود به Covid-19 تست اما می تواند گسترش برای تست از دیگر بیماری هایی مانند هپاتیت B و C و HIV و دانگ در آینده است.

"امروز وجود دارد بیش از 11,000 COVID-19 امکانات و بیش از 11 لاخ جداسازی تخت در کشور است. ما نیز تقریبا از 1300 تست در آزمایشگاه در کشور و بیش از 5 لاخ آزمون در حال انجام روزانه" مودی گفت: در طول راه اندازی. (Coronavirus در هند: به دنبال به روز رسانی های زنده در اینجا )

مجازی راه اندازی رویداد حضور داشتند توسط اتحادیه وزیر بهداشت Harsh Vardhan و وزرای رئیس Maharashtra, West Bengal و اوتار پرادش — Uddhav Thackeray Mamata بانرجی و یوگی Adityanath بود.

موسسه ملی وبا و بیماری های روده ای در کلکته که در آن با تکنولوژی بالا امکانات تست راه اندازی شده اند.

"با توجه به تصمیم گیری درست در زمان مناسب و هند است که در موقعیت بسیار بهتر است از کشورهای دیگر در مبارزه با. جدید امکانات تست بدهد, West Bengal, Maharashtra و اوتار پرادش قدرت بیشتری برای مبارزه با Covid-19" PM مودی بیشتر گفت.

سه توان بالا امکانات تست شده اند راه اندازی استراتژیک در ICMR موسسات — موسسه ملی پیشگیری از سرطان و پژوهش در Noida, موسسه ملی تحقیقات سلامت باروری در بمبئی و موسسه ملی وبا و بیماری های روده ای در کلکته.

این قادر خواهد بود برای تست بیش از 10000 نمونه در یک روز و یک بیانیه از دفتر نخست وزیر زودتر گفت. این آزمایشگاه همچنین کاهش زمان چرخش و قرار گرفتن در معرض از پرسنل آزمایشگاه به عفونی بالینی مواد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب