Batra می رسد به باخ رد اتهامات جعل

روز پس از دفاع از او را به طور رسمی پاسخ به اتهامات جعل و غیر قانونی در سال 2017 انتخابات تنها پس از از سرگیری

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

روز پس از دفاع از او را به طور رسمی پاسخ به اتهامات جعل و غیر قانونی در سال 2017 انتخابات تنها پس از از سرگیری دفتر IOA جمهور Narinder Batra رسیده به کمیته بین المللی المپیک (IOC).

در اطلاعیه ای به رئیس کمیته بین المللی المپیک توماس باخ در شنبه Batra است رد اتهامات وارد شده توسط IOA معاون رئیس جمهور Sudhanshu میتال در ایمیل خود را به کمیته بین المللی المپیک و FIH.

'خود انگیزه'

تشریح ایمیل توسط Mittal خود انگیزه و تلاش برای "خسارت تصویر من و شهرت به عنوان وسیله ای برای پروژه خود را ، به عنوان یک نامزد برای ریاست جمهوری در سال 2021 IOA انتخابات", Batra تصریح کرد که "من در هیچ مرحله مسخره هر یک از قوانین و مقررات از المپیک انجمن و یا بین المللی هاکی فدراسیون در انتخاب من به عنوان رئیس جمهور هند در المپیک انجمن برگزار شد در 14 Dec. 2017."

با اشاره به Mittal را تحت اتهام مقاله 7.2 از FIH اساسنامه که میله های FIH رئیس جمهور از برگزاری ملی هر پست Batra گفت که مقررات را به اثر در تاریخ 3 نوامبر 2018 در حالی که در انتخابات خود را به عنوان FIH رئیس جمهور شد و در نوامبر سال 2016 و به عنوان IOA رئیس جمهور بود در دسامبر 2017.

واجد شرایط بودن موضوع

در موضوع رد صلاحیت خود را برای مسابقه IOA انتخابات طبق ماده 10.3 از IOA اساسی Batra مقابله است که او در زندگی عضو هاکی هند بدون اینکه یک دفتر حامل مراجعه کننده به 3-عضو کمیسیون انتخابات است که خود را پاک گنجاندن در لیست انتخاباتی (AITA جمهور Praveen Mahajan تا به حال اعتراض به آن اما بعد از خارج شکایت) و سوال که چرا این موضوع مطرح شده پس از تقریبا سه سال از انتخابات که دیدم Mittal خود رای به عنوان یکی از معاون رئیس جمهور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن