Astro باب: ستاره دنباله دار PanSTARRS طول می کشد یک شیب در کاسه دب اکبر

نیمی از مشکل در مشاهده اشیاء فصل است پیدا کردن آنها را. اغلب یک ستاره دنباله دار و یا شهاب آسمانی را دروغ کرد

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

نیمی از مشکل در مشاهده اشیاء فصل است پیدا کردن آنها را. اغلب یک ستاره دنباله دار و یا شهاب آسمانی را دروغ کردن آهنگ مورد ضرب و شتم با هیچ راهنمای خوب ستاره به نقطه راه است. برای مبتدیان آن را در کنار غیر ممکن است بدانید که به کجا نگاه. به همین دلیل skywatchers سپاس از وقتی که روشن ستارگان و سیارات و یا حتی ماه می ارائه راهنمایی.

برای بعد از هشت شب دنباله دار PanSTARRS (C/2017 T2) خواهد خزیدن در سراسر کاسه دب اکبر یکی از ساده ترین ستاره الگوهای شناسایی در آسمان است. در پایان شب, گرگ و میش — در حدود 10:30 p. m. برای های مرکزی آمریکا و 45 دقیقه تا یک ساعت بعد به مرز شمالی متحده — دب اکبر آویزان مانند یک ابزار در یک میز کار پورد بالا در شمال غربی آسمان است.

The comet slices diagonally across the Bowl of the Big Dipper this week and part of next. Stars are shown to about magnitude 8 with positions marked every two nights. PanSTARRS will look like a faint fuzzy patch (fainter than shown here) through 50mm or larger binoculars from a dark, rural sky. Stellarium with additions by Bob King

ستاره دنباله دار برش مورب در سراسر کاسه دب اکبر این هفته و بخشی از آینده است. ستاره نشان داده شده است به حدود قدر 8 با موقعیت مشخص شده در هر دو شب. PanSTARRS را نگاه مانند یک ضعف فازی پچ (ضعیف تر از اینجا نشان داده شده) از طریق 50mm یا دوربین دوچشمی بزرگتر از یک تیره, روستایی, آسمان صاف. جرقه با ارسال شده توسط Bob King

کاسه اقدامات حدود 10° x 5° و برای آینده هشت شب آن خواهد بود که ستاره دنباله دار را در صفحه اصلی. من رسم PanSTARRS موقعیت بر روی نقشه (در بالا) برای هر شب شروع ژوئن 8. در بین فقط میان عبارات دیگر جا دادن. ستاره می رسم به قدر 8 که همه آنها قابل مشاهده در یک معمولی جفت دوربین شکاری. PanSTARRS در حال حاضر در مورد قدر 8.5 و کمرنگ قابل مشاهده در زیر آسمان تیره و تار در 50mm یا بزرگتر دوربین شکاری. برای پیدا کردن آن توجه داشته باشید این ستاره دنباله دار را در رابطه با ستاره ها در اطراف آن است. اتصال آن به یک مثلث یا خط با دو ستاره دیگر و سپس نگاه خود را به اطراف آن نقطه به دنبال کوچک, fuzzy پچ از نور شبیه یک پف از مه.

اگر شما یک تلسکوپ شما احتمال بسیار بهتر از دیدن آن. 4-اینچ را نشان می دهد بزرگتر fuzzy لکه و همچنین حاکی از آن روشن تر ، بزرگتر تلسکوپ 8 اینچ و به بالا را نشان می دهد ضعف سوی غرب اشاره دم. PanSTARRS باقی خواهد ماند بین 8 و 9 قدر طول ماه ژوئن آن را به عنوان سفر از دب اکبر به همسایه Canes Venatici شکار سگ.

When far from the sun in the deeps of space comets are inert, but at approximately Jupiter’s distance (5x the Earth-sun distance) they begin to vaporize in the sun’s heat and develop a thin coma or atmosphere. More ice and dust get boiled off the closer to the sun the comet gets. Some of that material is blown back to form a tail. The comet shown here is 67P/Churyumov-Gerasimenko along with the planets out to Jupiter. ESA

زمانی که دور از خورشید در اعماق فضا ستاره های دنباله دار بی اثر هستند اما در حدود مشتری فاصله (5x زمین-خورشید فاصله) آنها شروع به تبخیر در گرمای خورشید و توسعه نازک کما یا جو است. بیشتر یخ و گرد و غبار گرفتن آب پز کردن نزدیک تر به خورشید این دنباله دار می شود. برخی از این مواد دمیده شده است به شکل یک دم. ستاره دنباله دار در اینجا نشان داده شده است 67P/Churyumov-Gerasimenko همراه با سیارات به مشتری است. ESA

دم تشکیل شده از گرد و غبار تعبیه شده در ستاره دنباله دار خود را نامنظم دور یخی شی به طور معمول یک کیلومتر و یا دو در سراسر. گرمایش خورشیدی تبخیر یخ انتشار گرد و غبار به شکل مبهم و مه آلود پاکت در اطراف دنباله دار هسته به نام کما. فکر می کنم از آن به عنوان یک به طور موقت جو است. نور خورشید ساخته شده از بسته های انرژی به نام فوتون هل ذرات پشت در کما به شکل دم. برخی از ستاره های دنباله دار ردیابی مدار که تنها آنها را به عنوان دور به عنوان مشتری اما PanSTARRS می آید از Oort Cloud تقریبا کروی مخزن از ستاره های دنباله دار در مرکز خورشید و واقع بین 2000 و 10000 بار زمین-خورشید فاصله.

ستاره های دنباله دار بازی کردن با انگشت شست وجود دارد در ذخیره سازی سرد تا جاذبه از عبور ستاره اشاره یکی به سمت درونی منظومه شمسی در یک سفر که به ده ها هزار سال است. هنگامی که شما نگاهی به ستاره دنباله دار PanSTARRS در نظر گرفتن آن بیمار به سفر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن