به امید کوتاه مدت قرنطینه برای تیم هند در طول استرالیا تور می گوید BCCI رئیس Sourav Ganguly

BCCI جمهور Sourav Ganguly می خواهد کوتاه تر از لازم الاجرا دوره قرنطینه برای تیم هند که آن را در سفر به استرال

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

BCCI جمهور Sourav Ganguly می خواهد کوتاه تر از لازم الاجرا دوره قرنطینه برای تیم هند که آن را در سفر به استرالیا برای یک سری تست در این سال به عنوان "ما نمی خواهیم بازیکنان به رفتن که دور و نشستن در اتاق های هتل برای دو هفته."

این COVID-19 همه گیر اتحادش را تغییر قواعد بازی است که دوباره با انجام تست سری بین انگلیس و غرب هند. بازیکنان باید در قرنطینه به مدت دو هفته و تست شده برای این ویروس را قبل از آنها می تواند زمینه خالی در استادیوم در حال حاضر.

اما Ganguly امیدوار است که تیم هند خواهد شد برخی از آرامش در طول تور خود را از استرالیا متشکل از چهار آزمون از جمله یک روز-nighter بعد از آن در سال.

 

"...ما تایید کرده اند که تور. در ماه دسامبر ما خواهد شد. ما فقط امیدواریم که تعداد قرنطینه روز کاهش می یابد کمی" Ganguly گفت: هند امروز نشان می دهد 'الهام.'

"از آنجا که ما نمی خواهیم بازیکنان به رفتن همه که دور و نشستن در اتاق های هتل برای دو هفته. آن است که بسیار افسرده و ناامید کننده است. ما به دنبال در آن قرنطینه چیز" او گفت:.

"و به من گفت: استرالیا و نیوزیلند شده اند در موقعیت خوب به جز ملبورن. بنابراین از این نقطه نظر ما خواهد بود برای رفتن وجود دارد و امیدوارم قرنطینه روز کمتر خواهد بود و ما می توانیم به عقب بر گردیم به کریکت," او اضافه شده است.

استرالیا دارای بیش از 9000 مورد تأیید و بیش از 7,500 از آنها بهبود یافتند. تعداد مرگ و میر می ایستد در 107.

Ganguly همچنین گفت که استرالیا سری خواهد بود حرفه ای-تعریف برای کاپیتان Virat Kohli.

"من presidentship تصدی من نمی دانم که آیا من زنده خواهد ماند این در ماه دسامبر یا نه. اما او کاپیتانی خود درس تصدی در حال رفتن به یک معیار. این خواهد بود یک نقطه عطف سری. من شده اند در ارتباط با او گفتن او را 'شما باید به ماندن مناسب است. شما نمی بازی کریکت برای شش ماه...'," او گفت:.

"شما رو به مطمئن شوید که شما بهترین پرتاب کنندگان در حال آماده شدن برای تور و مناسب است. این که آیا آن را (محمد) شامی که آیا آن را (Jasprit) Bumrah آیا آن را Ishant آیا آن را Pandya آنها باید به در بالای بازی خود را در تناسب اندام زمانی که آنها به زمین در استرالیا," او اضافه شده است.

سابق هند کاپیتان همچنین صحبت در مورد بسیاری از چالش هایی که او مواجه می شوند در تضمین این که هیئت مدیره در ادامه به عملکرد در میان همه گیر.

"این غیر واقعی است. برای چهار ماه ما شده اند به کار در بمبئی. این هفتمین یا هشتمین ماه به عنوان BCCI رئیس جمهور که از چهار ماه دور گرفته شده اند توسط COVID," او گفت:.

"بنابراین ما کار کرده اند در ویدئو کنفرانس اما که آنچه در آن است. من نمی توانم آن را تغییر دهید. من باید آن را قبول کنید و سعی کنید و انجام بهترین من می توانم در این وضعیت گفت:" Ganguly.

در مورد BCCI دادخواست در دیوان عالی کشور است که به دنبال گسترش تصدی او و وزیر Jay شاه Ganguly گفت: "من نمی دانم که آیا ما به یک فرمت یا نه. اگر ما را نمی, ما نمی, من در حرکت به چیز دیگری."

Ganguly و شاه tenures پایان این ماه به عنوان در هر Lodha کمیته اصلاحات اداری که با قرار دادن یک کلاه سلطنت دفتر حامل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب