به عنوان بیهار سانتی متر K Singh چنگ در 25.000 تومان کرور روپیه سبز ماموریت ردیف بیش درخت قطع ادامه

نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | به روز رسانی: 30 ژوئن 2020 6:33:24 pm رئیس جمهوری نیز در مورد

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
نوشته شده توسط Santosh سینگ | پتنا | به روز رسانی: 30 ژوئن 2020 6:33:24 pm
bihar news, bihar cm nitish kumar, Jal, Jeevan, Hariyali, bihar tree felling, indian express رئیس جمهوری نیز در مورد اینکه چگونه او ماموریت سبز شده بود کمک به تولید بزرگ اشتغال در مناطق روستایی است. (عکس)

روز جمعه گروهی از مردم محلی و بارگیری از یک محیط گروه تا به حال شده است با استفاده از یک راه حل از خاک رس و cowdung برای محافظت از برش قسمت هایی از یک Arjun درخت به طوری که شاخه های جدید و پارس می آمد. این بود که پس از سالم درخت از ارزش های پزشکی دستور داده شد به طور قطع با دیگر درختان پس از درخواست یک Kankerbagh ساکن که گفت: درختان می تواند خسارت خود را از آزبست-سقف وگرنه شل و ول دلیل به منظور قطع یک درخت سالم.

یک خجالت وزارت جنگل نه تنها متوقف پیشنهاد قطع دیگر درختان است اما همچنین راه اندازی دو عضو کمیته دانم چرا پتنا DFO می تواند صدور چنین دستوری. در پتنا DFO Ruchio Singhrder در 19 ژوئن دستور داده بود "به عنوان سه درختان می تواند باعث آسیب به آزبست-سایه خانه آنها باید قطع شود".

حادثه به نور پس از پیشرو پتنا متخصص مغز و اعصاب دکتر سانجی کومار محلی ساکن پرچم این موضوع است.

در پتنا بالا دادگاه شده است شنیدن این موضوع از قطع و جابجایی درختان در داخل و اطراف پتنا از ماه ژوئن سال گذشته در پاسخ به یک پیل ظ توسط Gaurav کومار سینگ که آورده بود توجه دادگاه ناخواسته قطع درختان برای ساختمان های جدید و گسترش جاده ها. درخواست کرده بود گفت: Patna, طبق سازمان بهداشت جهانی یکی از پنجم آلوده ترین شهرهای هند در تعداد از آلودگی هوا. Taru میترا به تنهایی بازدید 25 مکان در شش ماه گذشته برای کمک به جلوگیری از قطع درختان.

یک بخش از نیمکت عدالت Jyoti ساران و Partha Sarthyhearinh در CWJC هیچ 8939/2019 در ژوئن 25 سال گذشته شفاهی مشاهده شده است که "قطع درختان معادل قتل" و همچنین مشاهده شده است که وجود داشته است اتهامات برخی از افراد با قرار دادن یک ماده شیمیایی در ریشه های درختان به آن را قطع کرد. دادگاه تا به حال بعد خواسته دولت به ارائه گزارش مفصلی در این موضوع با عمل گزارش گرفته شده. در دو سال گذشته بیش از 2000 درختان قطع شده در داخل و اطراف Patna.

بیهار وزیر Nitish کومار اعلام کرده بود یک مگا درایو به گیاه 2.5 کرور گیاهان در 9 اوت سال گذشته به افزایش خود را حیوان خانگی سبز پروژه "جال Jeevan, Hariyali" – به ارزش 25.000 تومان کرور. رئیس جمهوری نیز در مورد اینکه چگونه او ماموریت سبز تا به حال تولید شده است بزرگ اشتغال در مناطق روستایی است.

در Kankerbagh مورد آن neurophysician دکتر سانجی کومار که پرچم این موضوع و به نام Taru میترا یک سازمان کار برای حفاظت از محیط زیست است. Taru میترا دولت هماهنگ Devopriya Dutta گفت: هند اکسپرس "یک Arjun درخت از حدود 70 سال سن داشت به طور کامل هرس و تنها final قطع می شود انجام شد. ما حصار رایگان و کاربردی استاندارد cowdung و رس راه حل است. روش استاندارد می گوید سالم درخت که بیش از حد از ارزش دارویی نباید قطع شود و اگر در همه آن را به قطع آن را به نقل مکان. ما تا به حال ملاقات معاون سانتی متر و وزیر محیط زیست Sushil Kumar Modi اوایل این سال کردم و اطمینان از جابجایی برنامه".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب