آندرا پرادش: 1 مرده دو بحرانی پس از آمونیاک نشت گاز در Kurnool کارخانه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 2:03:38 pm این نشت گاز رخ داده

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 2:03:38 pm
kurnool gas leak, kurnool ammonia gas leak, kurnool gas leak death toll, andhra pradesh gas leak, andhra pradesh ammonia gas leak این نشت گاز رخ داده در جاسوسی کشت و صنایع متعلق به سابق MP S P Y ردی. (بازنمودی)

مدیر کل یک آندرا پرادش-شرکت مبتنی بر کشته شد در حالی که چهار نفر دیگر بیمار با توجه به آمونیاک نشت گاز در Nandyala شهر Kurnool منطقه در صبح روز شنبه. از چهار دو بر این باور هستند که در شرایط بحرانی است.

این نشت گاز رخ داده در جاسوسی کشت و صنایع متعلق به سابق MP S P Y ردی.

کار جوشکاری در یک خط لوله گاز جریان بود در کارخانه زمانی که این حادثه صورت گرفت. منطقه جمع آوری G Veerapandian گفت که آتش و خدمات اضطراری احضار شدند اوضاع را تحت کنترل.

"گاز نشت شده موجود و هیچ خطر وجود دارد در این نزدیکی هست. تنها مقدار کمی از گاز به بیرون درز کرد و آتش و خدمات اضطراری موفق به مهار وضعیت," او گفت:.

مشترک رئیس محیط زیست مهندس AP کنترل آلودگی مدیره K Venkateshwara رائو گفت که آمونیاک مورد استفاده در کشت و واحد به عنوان سرد عامل.

"در طول یک بازرسی کارخانه در هفته گذشته ما تا به حال شناسایی برخی از مسائل زیر که تعمیر کار در نظر گرفته شد. آن را مورد آزمایش قرار زمانی که لوله منفجر شد, کشته شدن مدیر در نقطه و مؤثر بر چهار دیگران است. آمونیاک نشت محدود بود به داخل گیاه" رائو گفت.

علاوه بر این منطقه جمع آوری آلودگی کنترل مقامات هیئت مدیره نیز در بازدید از این سایت به بورس از این وضعیت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب