3 عامل محدوده آهن معادن گزارش COVID-19 موارد

دو نفر از کارکنان در کلیولند-صخره' ایالات Taconite در Eveleth و فوربس باید آزمایش مثبت برای این بیماری در حالی

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

دو نفر از کارکنان در کلیولند-صخره' ایالات Taconite در Eveleth و فوربس باید آزمایش مثبت برای این بیماری در حالی که ArcelorMittal را Minorca معدن در ویرجینیا, ایالات متحده جراحی را Minntac در کوه آهن باید هر گزارش یک کارمند با یک نتیجه تست مثبت اتحادیه و شرکت مقامات تایید این خبر تریبیون در روز چهارشنبه.

این دو نفر از کارکنان در ایالات Taconite آزمایش مثبت مجلس گفت: Dan Hill, جمهور, United Steelworkers محلی 6860 رئیس جمهور و ایالات Taconite millwright.

"COVID را در اینجا" هیل گفت. "ما آماده شده است پس از ماه مارس است."

صخره سخنگوی پاتریشیا Persico نیست به اشتراک گذاری جزئیات هر صخره مورد "از احترام به یک فرد حریم خصوصی" اما گفت: این شرکت شده است به شدت تمیز کردن محیط کار و زیر COVID-19-پیشگیری از دستورالعمل ها و امکانات ادامه خواهد داد به کار گیرند.

هیل گفت: آن را خیلی زود به می دانم که اگر وجود خواهد داشت یک شیوع در ایالات Taconite امکانات, اما گفت: طبیعت کار اجازه می دهد تا کارکنان به راحتی گسترش.

"آن را مانند یک گوشت کارخانه و یا یک کارخانه بسته بندی گوشت می آمد," هیل گفت. "من نه شانه به شانه با شریک زندگی من, اما من گاهی دست در دست با من شریک یا یک خدمه ... ما اعضای که نشستن در کابین کامیون 12-به همراه ساعت و یکی تنها می تواند به پاک کردن و تمیز کردن کابین به خوبی."

در Minntac یک کارمند آزمایش مثبت برای COVID-19 اتحادیه آموخته شنبه در حالی که دیگری که در تماس با کارمند خانه فرستاده شد از احتیاط گفت: United Steelworkers محلی 1938 جمهور استیو Bonach. کارمند با COVID-19 مشغول به کار در پلت کارخانه که در آن خدمه بودند کار خود به خود Bonach گفت.

ایالات متحده جراحی سخنگوی Meghan Cox جواب نداد اخبار تریبون فرستاده سوال در مورد Minntac مورد اما گفت که این شرکت انجام شده است فوق العاده مطابق با اصول اجتماعی فاصله و سایر اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از گسترش در امکانات آن است.

"Companywide در آمریکا جراحی ما تایید COVID-19 موارد شده اند به طور قابل توجهی کمتر از میانگین ملی" کاکس گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه. "اگر ما آگاه است که یک کارمند دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 ما به دنبال CDC ایالتی و منطقه ای دستورالعمل و استخدام تماس با ردیابی و خود قرنطینه اقدامات به عنوان مورد نیاز برای پرسنل ما."

در Minorca یک کارمند که در گذشته مشغول به کار ژوئیه 6 گزارش روز شنبه آنها آزمایش مثبت برای COVID-19 یک ArcelorMittal سخنگوی گفت. کارمند در حال حاضر در قرنطینه صفحه اصلی.

"کارگران شرکت های این منطقه کار هستند مطلع و طرح خود را برای اقدام بیشتر در حال ارزیابی" این سخنگو گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه. "مایع احتمالا مناطق آسیب دیده را آغاز کرده و ادامه خواهد داد."

یک کارمند دیگر که آمد به تماس نزدیک با آلوده کارمند شده است خود quarantining و تعدادی از کارکنان دیگر با علائم شده اند در انتظار 7-8 روز برای نتایج آزمون گفت: Harold Anderson, جمهور, United Steelworkers محلی 6115 و برق در Minorca.

"همه ما در حال تلاش برای انجام بهترین ما می توانید سعی کنید برای مهار این چیزی چون ما خیلی کوچک لباس" اندرسون گفت. "ما یک 330 (عضو) چانه زنی واحد و آن را نمی خواهد طولانی برای گرفتن کل پرسنل تعمیر و نگهداری و یا گرفتن یک کل عملیات خدمه."

سه دیگر محدوده آهن معادن و گلوله گیاهان شده اند idled برای چند ماه به عنوان همه گیر کاهش می یابد تقاضا برای فولاد اما ArcelorMittal-موفق هیبینگ Taconite و کلیولند-صخره' Northshore معدن در بابیت و خلیج نقره ای را به راه اندازی مجدد در ماه اوت در حالی که ایالات متحده جراحی را Keetac در Keewatin شده است "نامحدود" idled.

Minntac مواجه شده بیش از 250 اخراج آن را به عنوان کاهش تولید در طول همه گیر اما تپه محلی 6860 گفت: خطوط تولید آماده شد به آتش بازگشت و تا آخر این هفته و تنها 50 معدن گودال کارکنان باقی گذاشته است. آنها انتظار می رود به نام وقتی این معدن به طور کامل و در حال اجرا هیل گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب