اسرائیل و فلسطین باید با برگزاری مذاکرات مستقیم برای 'دو-متحده راه حل': هند

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 9:50:17 pm سازمان ملل متحد اتحادیه اروپا و کلیدی کش

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 9:50:17 pm
Israel, Palestine should hold direct talks for 'two-states solution': India سازمان ملل متحد اتحادیه اروپا و کلیدی کشورهای عربی باید تمام گفت: اسرائیل الحاق را نقض قوانین بین المللی است.

هند روز پنجشنبه خواسته اسرائیل و فلسطین برای حل و فصل مسائل بین آنها را از طریق مذاکرات مستقیم و تعامل با یکدیگر برای پیدا کردن قابل قبول "دو-متحده راه حل" برای همزیستی مسالمت آمیز.

هند را تکرار و از موضع خود در اسرائیل و فلسطین جنگ آمد و در پی اسرائیل قصد دارد به ضمیمه بخش هایی از کرانه.

در مورد خواسته اسرائیل الحاق طرح وزارت امور خارجی سخنگوی Anurag Srivastava گفت: "موضع ما در این بسیار روشن است و من می خواهم به تکرار است که وضعیت نهایی مسائل باید حل و فصل از طریق مذاکرات مستقیم بین دو طرف است."

"ما مصرانه از طرفین به تعامل با یکدیگر برای پیدا کردن قابل قبول دو کشور راه حل برای همزیستی مسالمت آمیز" او گفت:.
اسرائیل الحاق طرح پرده برداری کرد در ماه ژانویه پیش بینی آوردن برخی از 30 درصد از قلمرو تحت دائمی اسرائیل کنترل در حالی که به فلسطینی ها محدود استقلال در زمین های باقی مانده.

این طرح آمده است در زیر سطح بین المللی به انتقاد. سازمان ملل متحد اتحادیه اروپا و کلیدی کشورهای عربی باید تمام گفت: اسرائیل الحاق را نقض قوانین بین المللی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن