پس از لاداخ بازدید PM مودی در دیدار رئیس جمهور Kovind خلاصه در مورد مسائل از اهمیت ملی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 5:08:05 pm ساعت نارندرا با رئیس جمهور R

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 5:08:05 pm
ساعت نارندرا با رئیس جمهور Ram, Nath Kovind در Rashtrapati Bhavan. (منبع: Rashtrapati Bhavan)

دو روز پس از ساخت یک سرزده بازدید به لاداخکه در آن او خطاب به سربازان در Nimu نزدیکی له نخست وزیر نارندرا مودی روز یکشنبه به نام رئیس جمهور رام نات Kovind در Rashtrapati Bhavan و جریان او را در "مسائل ملی و بین المللی اهمیت".

توسعه پس از ساعت مودی هنگام سفر به Leh, صحبت با سربازان زخمی در خشونت چهره با سربازان چینی ماه گذشته و همچنین ارتش, رهبری, و پرداخت می شود مراسم تجلیل کشته در سالن مشاهیر موزه ارتش.

در طول سفر خود برای اولین بار از رهبری پس از بن بست آغاز شد و در اوایل ماه مه PM مودی در یک پیام قوی به چین گفت: "دوران توسعه طلبی است" و "تاریخ گواه است که این نیروها شده اند از بین برود و یا مجبور شده اند به نوبه خود در اطراف".

خط کشی که انسانهای با شهامت و قدرت در حال پیش شرط برای صلح مودی خاطر نشان کرد که نیروهای "هند پدید آمده قوی تر پس از هر حمله".

او همچنین گفت: "دشمنان از هند را دیده اند آتش و خشم نیروهای ما" و هشدار داد که "هند تعهد به صلح نباید به عنوان ضعف آن".

The stand-off بین هند و چین ارتش در شرق لاداخ است که در حال حاضر در نهمین هفته. یک مکالمه بین دو وزرای خارجه سه دور از فرمانده کل سپاه در سطح ایران و دیگر بحث در دیپلماتیک و نظامی سطح شکست خورده اند برای شکستن بن بست.

این ارتش در حال آماده شدن برای مسافت های طولانی با بن بست می رود برای ادامه و به زمستان. ارتش را یک تصمیم ظرف شش هفته آینده در تعدادی از سربازان است که می تواند حمایت لجستیکی در منطقه از راه دور در طول ماه های زمستان توسط ارتش زنجیره تامین است.

در آخرین جلسه بین چهاردهم فرمانده سپاه Lt General Harinder سینگ و جنوب سین کیانگ نظامی منطقه فرمانده کلی عمده لیو لین که در ادامه برای 11 ساعت هر دو طرف "تاکید کرد نیاز به یک سریع, مرحله به مرحله و گام به گام عاقلانه د-تشدید به عنوان یک اولویت".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن