هند مستند خاطرات روز 50: هیچ کس برای بازی کردن با پسر بچه می رود به پلیس در برابر خواهر; KTR عطسه باعث ردیف; و بیشتر

دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 10:02:06 pm پسر گفت که PTI که آنها هرگز فکر نمی کردم او

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 10:02:06 pm
پسر گفت که PTI که آنها هرگز فکر نمی کردم او را به دست بیش از یک شکایت به پلیس. (بازنمودی تصویر/Pixabay)

حداقل 122 تازه Covid مرتبط با مرگ و میر و 3,525 موارد مثبت ثبت شد در کشور دوشنبه, گرفتن تلفات به 2,415 و تعداد عفونت به 74,281. تعداد کل coronavirus موارد عبارتند از: 24,385 افرادی که بهبود یافته اند و یا مرخص شده.

یک روز پس از نخست وزیر نارندرا مودی اعلام کرد یک تومان 20-لاخ کرور بسته اقتصادی وزارت دارایی روز شنبه اعلام کرد یک مرکز Rs 3 لاخ کرور وثیقه آزاد اتوماتیک وام برای کسب و کار از جمله هالتر کوچک و متوسط شرکت (MSMEs) در میان دیگر تصمیم گیری.

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 50 هند coronavirus مستند

8-ساله در کرالا دادخواست اعتراض به خواهر دیگران برای بازی نیست با او

هشت ساله با نزدیک شدن پلیس در کرالا غیر معمول با شکایت به دنبال 'بازداشت' از پنج جمله خواهر بزرگتر برای قلدری و بازی با او در طول COVID-19 مستند.

"آنها در حال ساخت سرگرم کننده از من چون من یک پسر. آنها اجازه می دهد من به بازی ludo شاتل (بدمینتون), پلیس و دزد بازی با آنها" عمر Nidar بیان شد که توسط PTI. پسر با نزدیک شدن پلیس پس از پدرش به شوخی از او خواست به تسلیم پلیس شکایت هنگامی که سابق گفته او در مورد رفتار خواهر خود و دیگران که مرتبط با خانواده و همسایگان به پلیس گفت:. پسر بود و اذیت قادر به پیوستن به دوستان خود و بازی با توجه به مستند.

شکایت نوشته شده توسط سوم استاندارد در زبان انگلیسی تحویل داده شد به دو پولیس زمانی که آنها در حال بازدید این پسر محله به پرس و جو به شکایت دیگر در مارس 10. "من یک شکایت", Nidar گفته بود که او دست خود را plaint به Umesh و Niraz. پسر گفت که PTI که آنها هرگز فکر نمی کردم او را به دست بیش از یک شکایت به پلیس.

یک عطسه Telangana وزیر در رویداد باعث brouhaha

Telangana Rashtra Samithi کار رئیس جمهور و دولت فناوری اطلاعات وزیر KT راما رائو به عنوان محبوب شناخته شده KTR باعث بیت از یک اغتشاش در برنامه دولت است.

پست در مورد KTR پسر وزیر K چاندراسکار رائو اغلب عطسه خود را با حوله رفتم ویروسی در رسانه های اجتماعی. در پی رشد تعداد Covid-19 نفر در دولت, پاسخ به سوالات در مورد وزیر بهداشت بریدن که وزیر پاسخ داد در توییتر: "بسیاری از تشکر برای نگرانی خود را (آقا). کاملا به خوبی در حال حاضر توسعه یافته آلرژیک سرد (تلاش برای چندین سال) در مسیر به Siricilla. نمی خواهم به لغو سفر من به طور ناگهانی آن را به عنوان خواهد ناراحتی بسیاری از مردم عذر خواهی برای هر زحمتی من ممکن است باعث سهوا".

دکتر درایوهای 70 کیلومتر به تغییر قبیله ای مادر به بلور فوتونی

بیست و هشت سال Gatti, Manjula یک Merowe قبیله ای از Kolaram روستا در Mahabubabad منطقه در حال توسعه کار درد سهشنبه در اواخر شب و پارگی زودرس غشاء بدان معنی است که تحویل می تواند رخ دهد در هر لحظه. Kolaram که یکی از دور افتاده ترین روستاها در این منطقه نزدیکترین اولیه مرکز بهداشت و درمان در حدود 20 متر دور و بدون آمبولانس در دسترس بود.

پس از این منطقه جمع آوری به اشتراک گذاشته شده از این حادثه در رسانه های اجتماعی دکتر Mukaram شده است آب گرفتگی با تماس های تلفنی با قدردانی از عمل خود را از خدمات.

در یادگیری در مورد پرونده افسر پزشکی دکتر محمد Mukram سوار از طریق جنگل و منتقل مادر به بلور فوتونی در ماشین خود را با کمک از یک آشا کارگر و تضمین امن نهادی تحویل. در زمان سلامت و ماشین آلات است که سبب شیوع مبارزه با COVID-19 گیر پاسخگویی و شجاعت نشان داده شده توسط حرفه ای پزشکی است که الهام بخش همه گفت Mahabubabad منطقه جمع آوری VP Gautham.

پس از این منطقه جمع آوری به اشتراک گذاشته شده از این حادثه در رسانه های اجتماعی دکتر Mukaram شده است آب گرفتگی با تماس های تلفنی با قدردانی از عمل خود را از خدمات.

زمانی که یک فیلمساز مایل پیاده روی با مهاجران از دهلی نو به Bihar

بیش از تلفن دهلی نو-بر اساس فیلمساز Vinod Kapri برای تلفن های موبایل خسته. این تنها نشانه ای از سفر بیش از 1,232 متر است که او ساخته شده است که در طول بیماری همه گیر. تقدیر به همراه یک گروه هفت ساخت و ساز کارگران از دهلی نو به بیهار به درک دست اول چه اتفاقی می افتد زمانی که یک مهاجر تصمیم می گیرد به سفر صدها کیلومتر از طریق جاده. سفر با کارگران هشت روز به طول انجامید و Kapri یک روز دیگر صرف سفر به دهلی با ماشین با خدمه اش. خود فیلم از 12 ساعت است که به احتمال زیاد یکی از نادر مستندات از مهاجرت به عنوان یک فیلم.

با یک راننده و یک دستیار-تقدیر-cameraperson موی جودی تنظیم کردن ماشین در صبح روز 28 آوریل و با کارگران در یک جنگل در نزدیکی مرادآباد. (عکس: Vinod Kapri)

Kapri سفر آغاز شده بود با یک تماس تلفنی. "همهمه jaa rahein hai" یک کارگر از یک گروه که فیلمساز شده بود با کمک مواد غذایی و پول از این مستند آغاز شد به او گفت. "آنها تبدیل شده بود خسته و درخواست از مردم است. آنها به من گفتند: 'ما نه گدا. صاحبخانه در حال اذیت و آزار ما برای اجاره. ما هیچ پول است. ما در حال شنیدن است که این مستند را گسترش دو ماه بیشتر است. اگر ما به مرگ آن بهتر خواهد بود به مرگ در جاده ها و یا در ما ایجاد کرد' می گوید:" Kapri. "من به آنها گفتم این سفر از Ghaziabad جایی که آنها بودند و سهرسا که در آن آنها می خواستند برای رفتن بود مخاطره آمیز اما آنها مصمم به ترک" می افزاید: Kapri.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن