AFSCME باعث می شود دستمزد امتیازات برای کمک به دلوت حفظ شهرستان خدمات

در بیانیه ای اعلام کرد وندی Wohlwend محلی را چانه زنی واحد صندلی گفت: "رای گیری برای تصویب این تفاهم نامه نشان

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

در بیانیه ای اعلام کرد وندی Wohlwend محلی را چانه زنی واحد صندلی گفت: "رای گیری برای تصویب این تفاهم نامه نشان می دهد که ما به عنوان کارمندان دولتی و شهر دولوت می توانند با هم در بسیار دشوار بودجه بار آمده و به یک راه حل است."

او گفت که این توافق "آسان بود تصمیم به ساخت اما اعضای ما می دانیم که این به نفع مردم کار و مهمتر از همه کمک می کند تا حفظ ارائه خدمات از ساکنان ما نیاز دارند."

نوح Schuchman رئیس مسئول امور اداری برای شهر دولوت تایید تفاهم نامه و صدور بیانیه ای گفت: "این توافق کمک می کند به کاهش فشار مالی بر بودجه شهرستان را به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر. شهر می خواهم برای تشکر از AFSCME برای همکاری های خود است."

"AFSCME کارگران کاملا بحرانی به سلامت ایمنی و عملیات شهر" گفت: شهردار امیلی لارسون در یک بیانیه نوشته شده است. "من درک می کنم اعتماد عضویت در این اتحاد قرار داده شده در این شهر به قبول این مهم مشترک قربانی و من متعهد به انجام همه من می توانید به ادامه رابطه ما و برای ایجاد ثبات در درآمد ما بودجه و خدمات است. با تشکر از شما AFSCME!"

Schuchman تایید کرد که دولت شهرستان همچنان در بحث و گفتگو با دیگر پنج چانه زنی واحد است که نماینده کارگران شهرستان در دولوت و گفت: او بسیار امیدوار کننده در مورد آینده به توافق با آنها نیز در آینده نزدیک.

اگر نه برای توافق بیشتر اخراج خواهد به وضوح لازم است گفت: حداکثر سالن امور عمومی و سیاسی عمل مدیر AFSCME شورای 5. "این قطعا چیزی است که دیده می شد که لازم است برای جلوگیری از آن در آینده اخراج و شما آن را بدانید ممکن است تضمین نمی کند بسته به اینکه چگونه COVID همچنان به لرزش این ممکن است صرفه جویی در هر فردی مناسب است ؟ آن را فقط مانند یک مایع وضعیت. اما این تفاهمنامه به طور خاص کمک خواهد کرد برای جلوگیری از آینده اخراج که قرار بود که متوجه شدم اگر توافق نمی رسید" او گفت:.

"در پایان روز آنها به رسمیت شناخته بودجه وضعیت این شهر و این که فقط آنچه را باید انجام شود برای حفظ خدمات و کارگران وجود دارد" هال گفت.

یک بیانیه AFSCME گفت: اعضای خود را ادامه خواهد داد به فشار برای فدرال امداد برای کمک به واحد محلی دولت از طریق قهرمانان با تصویب قانون توسط مجلس و در حال حاضر رهبری به مجلس سنا.

"ما فقط واقعا دلگرم کننده کنگره (پیت) Stauber به استفاده از او دلربایی در جمهوریخواه کنفرانس و واقعا سعی کنید به اصرار سناتور جمهوریخواه را به این لایحه و تصویب آن" هال گفت.

این داستان به روز شده در 5:52 بعد از ظهر ژوئن 3 شامل اضافی اظهارات حداکثر سالن امور عمومی و سیاسی عمل مدیر AFSCME شورای 5. این اصل ارسال شده در 5:07 بعد از ظهر ژوئن 3.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن