فعال که ثبت دادخواست علیه یوگی در سال 2007 به جرم تجاوز به عنف می شود عمر

نوشته شده توسط Asad Rehman | لکنو | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 6:26:24 am در سال 2007 پرواز کرده بو

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399
نوشته شده توسط Asad Rehman | لکنو | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 6:26:24 am
Activist who filed petition against Yogi in 2007 convicted of rape, gets life term در سال 2007 پرواز کرده بود نقل مکان کرد و در اللهبد دادگاه عالی به دنبال ثبت یک شاه در برابر یوگی Adityanath بود که پس از آن یک نماینده از گوراکپور ادعا که او به گفتار نفرت. (عکس)

منطقه جلسات دادگاه گوراکپور در اوتار پرادش محکوم فعال Parwez پرواز 65 ساله در سال 2018 gangrape مورد و او را محکوم به حبس ابد همراه با یکی دیگر از co-متهم کرد.

در سال 2007 پرواز کرده بود نقل مکان کرد و در اللهبد دادگاه عالی به دنبال ثبت یک شاه در برابر یوگی Adityanath بود که پس از آن یک نماینده از گوراکپور ادعا که او به گفتار نفرت. در سال 2018 پس از دادگاه عالی اجازه داده تا دولت به تعقیب Adityanath — در حال حاضر وزیر تا پرواز ثبت یک دادخواست در دیوان عالی کشور در برابر نظم.

پرواز دستگیر شد و در سپتامبر سال 2018 پس از 40 سال او را متهم کرد و محمود نام مستعار Jumman بابا (66) از gangrape در 3 ژوئن 2018.

در پلیس شکایت این زن ادعا کرده بود که او رفته بود به خانه Jumman بابا در 3 ژوئن 2018 برای "به دنبال راه حل" برای او مشکلات زناشویی, زمانی که او در زمان او را به یک محل جدا و تجاوز به او در زور اسلحه همراه با "کسی که Jumman به نام پرویز بهایی".

"منطقه و جلسات قاضی Govind وللبه شارما در روز سه شنبه اعدام دو متهم – Parwez پرواز و محمود نام مستعار Jumman به حبس ابد. دادگاه همچنین اعمال جریمه از 25.000 تومان هر دو و دستور داد که 40,000 تومان از خوب بود با توجه به gangrape قربانی" مشاور دولت Yashpal سینگ گفت.

پرواز وکیل Miftahul اسلام, در ضمن گفت که آنها خواهد شد به چالش کشیدن محکومیت در یک دادگاه بالاتر است.

اسلام گفته است که دادگاه اجازه نمی دهد این دفاع برای ارسال نوشته استدلال در روز سه شنبه. "بدون انعقاد استدلال و قضاوت تلفظ شد. وجود دارد هیچ استدلال و ما مجاز به ارسال ما نوشته شده و استدلال و همچنین" اسلام گفت.

اما دولت مشاور گفت که وکلا داده شد و زمان کافی برای ارائه استدلال های خود را. "آنها (دفاع مشاوره) بودند به تاخیر انداختن دادگاه به منظور به تاخیر انداختن آن است. آنها تا به حال زمان کافی برای استدلال می کنند. دادگاه برگزار شد طبق قانون" Yashpal سینگ گفت.

در ماه مه سال 2017 پس از بی جی پی به قدرت رسید در بالا و Adityanath شد CM دولت حاضر به دادن تحریم به تعقیب Adityanath و چهار دیگر BJP رهبران در سال 2007 بیان نفرت مورد.

دولت در حال حاضر به اعطای تحریم گفت: "شواهد تصویری (CD)" ارسال شده به مرکز پزشکی قانونی علوم آزمایشگاهی در سال 2014 شد "دستکاری" ،

در ماه فوریه سال 2018 به اللهبد بالا دادگاه را رد کرد و حکم درخواست ثبت شده توسط پرواز و همکارش اسد حیات به چالش کشیدن تا دولت امتناع از اعطای تحریم به تعقیب Adityanath در سخنرانی نفرت مورد.

"ویژه ترک دادخواست علیه دادگاه عالی داوری در حال بررسی است و در دیوان عالی کشور" S فرمان Naqvi, مشاوره برای پرواز و حیات گفت هند اکسپرس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن