گجرات: دو فیلیپینی و یک کاپیتان در میان چهار Covid موارد در Alang کشتی شکستن حیاط

نوشته شده توسط Avinash Nair | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 7:26:28 pm به غیر از این

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
نوشته شده توسط Avinash Nair | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 7:26:28 pm
Alang ship-breaking yard, Alang yard coronavirus cases, Alang ship-breaking yard coronavirus cases, Gujarat coronavirus cases, India news, Indian Express به غیر از این دو اتباع خارجی دو هندی از جمله کاپیتان کشتی نیز آزمایش مثبت, مقامات گفت.

دو فیلیپینی و دو هندی از جمله کاپیتان یک کشتی در میان کسانی که تست مثبت برای coronavirus در Alang کشتی شکستن حیاط در باونگر منطقه گجرات در روز دوشنبه. دو اتباع خارجی در میان 14 عضو خدمه بود که beached یک کشتی "MV جاکارتا" روز شنبه در Alang شدند و بلافاصله قرنطینه پس از تخلیه.

به غیر از این دو اتباع خارجی دو هندی از جمله کاپیتان کشتی نیز آزمایش مثبت, مقامات گفت.

همیشه از Alang کشتی شکستن حیاط دوباره پس از مستند دولت های منطقه گذاشته است روش که در آن خدمه کشتی به ساحل در حیاط به برچیده شود و قرنطینه می شوند در یک مرکز ویژه مجموعه در یک هتل در باونگر حدود 50 کیلومتر از Alang.

این کشتی تا به حال ساحل در طرح شماره 134 متعلق به Mahavir جراحی.

"خدمه کشتی شد و در قرنطینه پرداخت قرنطینه تسهیلات در یک هتل در باونگر و نمونههای گرفته شده در یکشنبه شب" Gaurang Makwana, باونگر منطقه جمع آوری گفت: هند اکسپرس.

دو اتباع خارجی تصمیم گرفتند برای جدا شود در اتاق های هتل ها و برداشت یک خانه قرنطینه بسته توسط بیمارستان های محلی در باونگر. "خصوصی پزشکان خواهد بود و نظارت بر آنها را به طور منظم از طریق تماس تصویری و دارو ارسال خواهد شد به آنها" DC اضافه شده است.

این است که این اولین مورد مثبت به گزارش از Alang. چند هفته پیش یک Goan ساکن حال آزمایش مثبت این مقام گفت.

"وجود دارد یک روش است که ما به دنبال برای همه کسانی که در هیئت مدیره کشتی در Alang. آنها مجاز به ترکیب با هر یک از کارگران در طرح. آنها جدا شده و به بیمارستان که در آن نمونه تمام خدمه گرفته شده است. دو هتل که در حال پرداخت قرنطینه امکانات نگه داشته شده است اختصاص داده شده برای Alang," Makwana اضافه شده است.

فکر می کردم بیشتر از کارگران در Alang باید به خانه بازگشت, بدون موارد گزارش شده در میان کارگران است.

"توطئه که بازگشایی در Alang پس از این مستند را در ادامه به عملکرد با وجود داشتن فقط 30 درصد از کل نیروی کار" گفت: Haresh Parmar یک کشتی شکن و دبیر کشتی بازیافت انجمن صنایع (SRIA).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن