باید برای انطباق با 'کمی راه های جدید': Nieva

به عنوان ملی بوکس اردوگاه از سر گرفته شد روز دوشنبه پس از coronavirus ناشی از شکستن عملکرد بالا مدیر سانتیاگو

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

به عنوان ملی بوکس اردوگاه از سر گرفته شد روز دوشنبه پس از coronavirus ناشی از شکستن عملکرد بالا مدیر سانتیاگو Nieva گفت: بوکسورهای باید در انطباق با 'کمی راه های جدید' از آموزش است.

در مجموع 11 نخبگان بوکسورهای از جمله شش زن در دو جلسات آموزشی در NIS پاتیالا در روز افتتاحیه. Amit Panghal Gaurav Solanki محمد Hussamuddin در میان مردان و Simranjit Kaur و Pooja Rani در میان زنان نیز برخی از برجسته بوکسورهای که با حضور در اردوگاه. سه بیشتر انتظار می رود برای تکمیل خود را قرنطینه و تاریخ آموزش در روز سه شنبه.

"ما در حال برنامه ریزی به 10 بیشتر بوکسورهای در ماه اوت و دیگری 10 در ماه سپتامبر به کمپ کامل" Nieva گفت هندو.

"من در بر داشت بوکسورهای به توان و روحیه خوبی داشته و حتی پس از سه هفته قرنطینه. آن بوده است مدت زمان طولانی است که بسیاری از آنها شده اند بدون تهویه مناسب. در حال حاضر هیچ نیاز به نگاه به عقب است."

Nieva گفت: شدت تمرین را افزایش می دهد به تدریج. "این هفته آن را نمی خواهد بیش از حد سخت است. ما را افزایش می دهد بار کمی با کمی."

با توجه به Nieva از بوکسورهای مورد نیاز برای رسیدن به این طبیعی است. "ما باید برای انطباق مانند هر کس دیگری. در حال حاضر وجود دارد نمی توان خیلی مبارزه به هر حال. ما باید ببینیم که ما مجاز به spar.

"از آنجایی که ما نمی تواند انجام دهد هر گونه تماس با محل کار ما را به انطباق با کمی راه های جدید کار می کنند مانند انجام مدرسه بوکس (اصول) و بیشتر کیف کار می کنند."

در یک سال اجرای بازی های المپیک, Nieva گفت: برخی از تغییرات وجود دارد خواهد بود در این دوره آموزشی ، "این اولین بار است که مرحله مقدماتی. ما برای ساخت بوکسورهای جسمی قبل از تمرکز بر روی بوکس.

"آماده سازی برای بازی های المپیک چهار سال چرخه و شما در انجام کارهای مختلف در سال های مختلف. بنابراین به جای سال پنجم ما باید سعی کنید از برخی از چیزهای جدید برخی از تغییرات به طوری که آن را تبدیل به خسته کننده است. اما هسته اصلی کار همان باقی خواهد ماند" گفت: Nieva.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب