یک دهه پس از خداوند رسوایی تبانی هنوز ثابت کریکت پاکستان

هنگامی که محمد امیر دگرگون بدون توپ در برابر انگلستان در روز افتتاحیه 2010 آزمون در خداوند هیچ کس می تواند تصو

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

هنگامی که محمد امیر دگرگون بدون توپ در برابر انگلستان در روز افتتاحیه 2010 آزمون در خداوند هیچ کس می تواند تصور خود گام گذشته چین مشخص شده اولین گام در یک تاریخی رسوایی رفع.

دو روز بعد از آن نازل شد که سه بدون توپ — دو امیر و یکی با سرعت خود را به شریک زندگی محمد آصف — تا به حال شده است بخشی از یک سایه شرط بندی کرد.

پاکستان کاپیتان سلمان کون به حال هماهنگ عمدی بدون توپ در بازگشت برای پول ارائه شده توسط undercover روزنامه نگار مظهر مجید نما به عنوان یک صحاف.

این رسوایی در معرض نیش توسط بریتانیا در حال حاضر از بین رفته اخبار جهان تلخیص لرزاند گذر موقت و پس لرزه ها هنوز هم می تواند احساس یک دهه در پاکستان است.

نه تنها که صبح تاریک در احترام خانه کریکت' خط خارج مشاغل از سه بازیکن بودند که ممنوع و زندانی حماسه نیز منجر به تماس برای پاکستان به بوت از بین المللی کریکت.

لب به لب امیر و آصف محاکمه شدند و در دادگاه لندن برای جرائم تحت قمار عمل شدند و آمریکا در ماه نوامبر 2011.

اعلام حکم قاضی بر شدت جرم و جنایت.

"تصویر و یکپارچگی از آنچه پس از یک بازی است اما در حال حاضر یک کسب و کار آسیب دیده است در چشم همه از جمله بسیاری از جوانان که در نظر گرفته سه نفر از شما به عنوان قهرمانان" عدالت جرمی کوک گفت.

آن مشخص شده کم جدید برای کریکت پاکستان در حال حاضر در وضعیتی وخیم از پس از حملات تروریستی در لاهور در سریلانکا تیم یک سال قبل که باعث تعلیق صفحه اصلی بین المللی.

چرا که او مجرم زودتر از دو هم تیمی و حساب خود را جوانان 18 ساله امیر دریافت در سراسر جهان همدردی.

او اجازه داده شد به بازی کریکت بین المللی دوباره در سال 2016 و در حال حاضر 28 شده است با موفقیت reintegrated به تیم پاکستان.

آصف که با دریافت هفت سال ممنوعیت و یک سال حکم زندان است و در حال حاضر 37 و در گرگ و میش از زندگی حرفه ای او.

کون, 35, هنوز, harbours امید بین المللی باز گشت پس از سازگار داخلی اجرای برنامه.

به عنوان epolicy یکی از تاریک ترین قسمت در کریکت-mad تاریخ کشور است که بعید به نظر می رسد به خصوص با تبانی هنوز هم فراموش نشدنی بازی.

Sharjeel خان و خالد Latif ممنوع شد پس از پاکستان سوپر ليگ نقطه-رفع مورد در سال 2017.

و در ماه آوریل سال جاری با استعداد-هنوز-maverick عمر اکمل ممنوع اعلام شد در ماه آوریل به مدت سه سال برای عدم گزارش ثابت ارائه می دهد.

مشکل تیراندازی

موارد منجر به تماس برای کشور به criminalise رفع مبارزات انتخاباتی گرفته توسط هیات کریکت پاکستان (PCB).

"ما نیاز به تبانی در یک جرم جنایی... من صحبت کرد دولت را در این تغییر و ایجاد یک قانون مربوط به تبانی در," PCB رئیس احسان مانی گفت.

سابق پاکستان کاپیتان-تبدیل-مفسر Ramiz رجا رفت و یک گام بیشتر توصیه آلوده بازیکنان باید بازی دوباره برای تیم ملی, پاکستان تامل بازگشت Sharjeel پس از خدمت ممنوعیت است.

"ما رنج می برد و چندین بار از آوردن آلوده بازیکنان در عین حال ما همچنان به استقبال آنها فقط به خاطر استعداد خود را" راجا به خبرگزاری فرانسه گفت.

"ما باید برای جلوگیری از جان گذشته و نه به استعداد های جدید فرصتی برای رونق.

"کریکت نمی تواند چشم پوشی چنین رفتار و طرفداران نیاز به درک که ریشه آلوده بازیکنان است که در واقع آسیب رساندن کریکت پاکستان و تصویر آن."

در این زمینه حداقل در پاکستان موفق به بلند کردن ابرها.

آنها دریافتند دقیق و کاپیتان به جای لب به لب در مصباح الحق که تا به حال شده به فکر بازنشستگی پس از اینکه از سمت چپ برای بدنام انگلستان تور.

او به رهبری پاکستان به شماره یک در آزمون رتبه بندی در سال 2016.

آزمایشی بازگشت از تور بین المللی دو طرف به دنبال اوج خود رسید در الازهر علی داشتن افتخار پیشرو پاکستان در اولین تست در خاک خانه در 10 سال زمانی که سریلانکا در راولپندی در ماه دسامبر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب