تیم ملی کریکت پاکستان تنظیم برای ترک انگلستان در ژوئن 28

کریکت پاکستان تیم ملی را ترک خواهد کرد برای انگلستان در ژوئن 28 بازی سه آزمون و سه Twenty20s بین المللی. هیات

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

کریکت پاکستان تیم ملی را ترک خواهد کرد برای انگلستان در ژوئن 28 بازی سه آزمون و سه Twenty20s بین المللی.

هیات کریکت پاکستان روز شنبه تایید, تاریخ خروج و گفت: این تیم خواهد بود قرنطینه در Derbyshire برای 14 روز تحت محدودیت های در محل برای این بیماری همه گیر کوروناویروس اما اجازه خواهد داشت به تمرین در این دوره است.

انتخاب ما انتخاب گسترده تیم از 29 به صورت تور به طوری که تعویض به آسانی در دسترس هستند در مورد یک بازیکن بد می افتد.

پاکستان کریکت بازی نیست هر رقابتی کریکت از مارس 17 زمانی که داخلی Twenty20 مسابقات - PSL - به حالت تعلیق در آمد چرا که از COVID-19 بیماری همه گیر.

PCB گفت: به غیر از آموزش و تمرین در انگلستان "وجود خواهد داشت intra-تیم ملی مسابقات برای جبران عدم عمل منطبق با توجه به عدم دسترسی محلی تیم به عنوان مرکزی اروپا است و در عین حال به اغاز داخلی آن فصل است."

انگلستان در حال حاضر خواهد شد مطابقت با چاشنی پس از یک سری تست در برابر غرب هند.

شعیب ملک برای پیوستن به تیم ملی بعد

Allrounder شعیب مالک خواهد شد که بازی در Twenty20s شده است با توجه ویژه تقدیر توسط PCB برای پیوستن به این تیم در انگلستان در تاریخ 24 ژوئیه پس از صرف وقت با خانواده خود را.

ملک دیده است او همسر تنیس ستاره سانیا میرزا و یک ساله پسر Izhaan برای پنج ماه پس از اعمال بین المللی ممنوعیت سفر. میرزا و Inzhaan هر دو در هند در حالی که مالک شده است در شهر سیالکوت در پاکستان است.

"به عنوان محدودیت های مسافرتی در حال حاضر به آرامی کاهش و فرصتی است برای تجدید دیدار خانواده مناسب است که در یک سطح انسانی ما نشان می دهد شفقت به عنوان بخشی از وظیفه ما مراقبت و احترام شعیب به درخواست" PCB اجرایی وسیم خان در بیانیه ای گفت.

"ما از صحبت با انگلستان و ولز کریکت بورد ... و آنها توافق کردند که به ایجاد یک استثنا با کمک شعیب ورود به کشور در 24 جولای. البته شعیب را دنبال خواهد کرد دولت بریتانیا سیاست در بازدید از ورود به کشور قبل از ادغام با سمت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب