9 بیشتر می میرند COVID-19, 365 تبدیل شدن به بیمار در مینه سوتا

ST. پل — نه بیشتر Minnesotans درگذشت پس از تبدیل شدن به بیمار با کروناویروس و 365 بیشتر آزمایش مثبت برای بیما

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

ST. پل — نه بیشتر Minnesotans درگذشت پس از تبدیل شدن به بیمار با کروناویروس و 365 بیشتر آزمایش مثبت برای بیماری, دولت, مقامات بهداشتی گزارش روز شنبه, ژوئن 25.

مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش جدید بالغ را که تعداد Minnesotans به هلاک از COVID-19 و عوارض ناشی از آن به 1,406 و تعداد تایید شده است امتیاز مثبت برای این بیماری به 34,123.

Minnesotans که درگذشت از بیماری در سن از محدوده یک در 40s خود را به کسی که بیش از 100 سال است. چهار اقامت در خوابگاه های خصوصی در حالی که پنج زندگی در دراز مدت مراقبت از امکانات. این افراد زندگی در داکوتای Hennepin و رمزی شهرستانهای استان است.

تعداد Minnesotans نیاز به مراقبت های ویژه برای مبارزه با بیماری علامت تا 162 روز پنج شنبه دو از شنبه و تعداد کل افراد بستری رسیده 336. تعداد Minnesotans که می خواهم آزمایش مثبت برای بیماری و قادر به حرکت در خارج از انزوا پس از همه گیر رخ داد دولت رسید 29,854.

داکوتای Hennepin و رمزی شهرستان گزارش شده را افزایش می دهد در موارد تایید شده از 31, 121 و 49 بود. در ضمن در شهرستانهای جنوبی-مرکزی مینه سوتا شاهد ادامه رشد مثبت در مورد شمارش دلیل به چند Minnesotans در 20s خود را که در گزارش حضور در میله های زندان در اوایل این ماه.

مقامات بهداشت در روز چهارشنبه خواست Minnesotans به ادامه اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک در مکان که در آن قابل اجرا برای محدود کردن گسترش COVID-19.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب