86,518 تست های انجام شده در هر یک میلیون; اورنگبد آزمون حداکثر در هر میلیون نفر

نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 3:34:19 am اورنگبد نصب

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 3:34:19 am
aurangabad coronavirus news update, aurangabad covid cases, aurangabad covid test per million, aurangabad covid cases toll, aurangabad municpal council, indin express news اورنگبد نصب شده تا کامیون های تلفن همراه و بررسی پست در شش نقطه ورود در حاشیه شهر. (بازنمودی)

با 86,518 تست های انجام شده در هر یک میلیون جمعیت شهرستان اورنگبد است که انجام حداکثر تعداد تست در هر میلیون در ماهاراشترا.

این شهر که دارای جمعیت 11.75 لاخ طبق سرشماری سال 2011 و تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی دارای تکیه به شدت بر روی آنتی ژن تست به صفحه نمایش آن وارد آن محدودیت و جداسازی آنها قبل از این عفونت می تواند گسترش. تا حالا Aurangabad Municipal Corporation (AMC) انجام 1.03 لاخ آزمون – 67,148 آنتی ژن تست و 34,907 RT-PCR انجام شد.

این شهرستان دارای گزارش 9,827 Covid-19 موارد منعکس 10 درصد رای مثبت. روزانه AMC در حال انجام در اطراف 5,250 آزمون. از آنها 5,000 هستند آنتی ژن تست.

"هنگامی که این مستند آغاز شد موارد محدود به شهر. اما زمانی که مستند محدودیت های آغاز شده برداشته شود به آرامی مردم آغاز سفر از این شهر به مناطق روستایی در منطقه گفت: منطقه بهداشت و درمان, افسر,,,, Dr D B Gholap.

Dr Neeta Padalkar مسئول بهداشت در AMC گفت: "ما در حال دیدن بیشتر موارد در peri-مناطق شهری و صنعتی ، هر روز مردم به رفت و آمد و از شهرستان. بنابراین ما تصمیم به شروع آزمایش در نقاط ورود و بلافاصله ارسال یک فرد به یک Covid مرکز مراقبت از اگر او تست مثبت است."

یک روش RT-PCR آزمون که آزمون گلو و بینی گرد و خاک برای ویروس می تواند 12 تا 48 ساعت به تولید نتایج. یک آنتی ژن تست سریع تولید نتایج در نیم ساعت و ارزان تر است. آن است که مناسب برای تست در مناطق دور افتاده و در درون جوامع برای نتایج سریع تر. از کل آزمایش های انجام شده در اورنگبد حدود 67 درصد در حال تست آنتی ژن.

اورنگبد نصب شده تا کامیون های تلفن همراه و بررسی پست در شش نقطه ورود در حاشیه شهر. حتی کسانی که رفت و آمد روزانه به کمربند صنعتی و در حال بازگشت مجددا روزانه.

Padalkar گفت: با یک مورد مثبت بلافاصله مراجعه به جداسازی بخش های این شهرستان است که امید به کاهش امکان انتقال به 10 نفر دیگر که ممکن است در تماس با آلوده. "به غیر از تست در نقطه ورود ما نیز تست معامله گران shopowners و شیر تامین کنندگان. این جمعیت در معرض خطر. از آنجا که بسیاری باقی می ماند بدون علامت ما آنها را پنهان جمعیت. آنها قبل از گسترش این ویروس به دیگران, ما می خواهیم به آنها را شناسایی," او اضافه شده است.

اورنگبد جمعیت است 1.17 میلیون حدود 15 برابر کمتر از بمبئی. در حالی که بمبئی تست 26,975 در هر یک میلیون جمعیت با استفاده از RT-PCR آزمون, Aurangabad در حال انجام 29,089 آزمون در هر میلیون نفر با استفاده از همان روش.

تا کنون بمبئی انجام 4.85 لاخ RT-PCR آزمایش در بر داشت و بیش از یک لاخ موارد مثبت. اورنگبد انجام 37,904 RT-PCR آزمایش و پیدا 7,694 به مثبت باشد. از 67,148 مردم از طریق آزمایش آنتی ژن در اورنگبد در نقاط ورود و داخل شهر 2,133 فتح کند گرفته شد پیدا شده است به توان و حذف.

دولت بهداشت و درمان, وزیر امور دفتر Dr Alireza Vyas گفت: "اورنگبد ممکن است ثبت بیشترین تعداد تست در هر یک میلیون جمعیت نه تنها در کشور بلکه حتی در کشور است."

AMC ثبت 398 مرگ و میر تا کنون با 4.3 درصد مرگ و میر. پس از تست آنتی ژن ممکن است به دروغ شناسایی یک مورد مثبت به منفی کسانی که تست منفی باید به مراجعه کننده برای RT-PCR انجام شد. مقامات بهداشتی دولت گفت: در اورنگبد آنها تنها اشاره علامتی و یا در معرض خطر تماس با ما برای RT-PCR اگر آنها تست منفی در آزمایش آنتی ژن. این موجب صرفه جویی m پول و منابع است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب