ساعت مودی روسیه پوتین استرس بر روابط نزدیک تر به طور مشترک نبرد پست-Covid چالش های

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 4:24:51 pm نارندرا نخست وزیر با رئیس جم

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 4:24:51 pm
India Russia, Russia navy Indian Ocean, Modi Putin, Russia Sri Lanka relations, Russian Navy Sri Lanka, Russia's influence in Indian ocean, indian express news نارندرا نخست وزیر با رئیس جمهور روسیه, ولادیمیر پوتین, در شهر ولادی وستک در روسیه است. (فایل)

نارندرا نخست وزیر و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در یک مکالمه تلفنی روز پنجشنبه تاکید بر اهمیت و نزدیک روابط دو کشور به طور مشترک به آدرس پست-Covid چالش است.

"رهبران در زمان توجه داشته باشید از اقدامات موثر انجام شده توسط 2 کشور برای رسیدگی به پیامدهای منفی Covid-19 جهانی همه گیر" وزارت امور خارجی در بیانیه ای گفت.

ساعت مودی همچنین گفت: هند به دنبال به جلو به سفر ولادیمیر پوتین به صورت سالانه نشست دوجانبه بعد از این سال. "آنها توافق کردند که برای حفظ حرکت دو جانبه تماس ها و رایزنی های منجر به سالانه نشست دوجانبه برگزار می شود در هند بعد از این سال" MEA گفت.

تبادل بین PM مودی و رئیس جمهور روسیه می آید روز پس از رای دهندگان به تصویب تغییرات در قانون اساسی است که اجازه می دهد پوتین به قدرت تا 2036. پوتین در قدرت بوده برای بیش از دو دهه بیش از هر دیگر کرملین رهبر پس از دیکتاتور شوروی جوزف استالین.

"نخست وزیر مودی به گرمی تبریک گفت رئیس جمهور پوتین در موفقیت جشن به مناسبت سالگرد 75 از پیروزی در جنگ جهانی دوم و همچنین برای تکمیل موفقیت آمیز از رای دادن در اصلاحات قانون اساسی در روسیه" در این بیانیه گفت.

"ساعت مودی به یاد می آورد مشارکت هند مشروط در رژه نظامی برگزار شد در مسکو در روز 24 ژوئن سال 2020 به عنوان نماد جاودانه دوستی بین مردم هند و روسیه" آن را گفت.

ماه گذشته وزیر دفاع Rajnath Singh با حضور 75 سالگرد رژه روز پیروزی در یاد مربع قرمز که در آن 75-عضو tri-سرویس مشروط از نیروهای مسلح شرکت کردند.

Rajnath Singh گفت: هند شده است مطمئن باشید با روسیه که با وجود همه گیر را ارائه و در همه حال نظامی قرارداد و حتی می تواند در تسریع تحویل در موارد خاص.

هند تا به حال امضا قرارداد به ارزش بیش از 5 میلیارد دلار در سال 2018 به خرید پنج هنگ از S-400 Triumf سیستم موشکی از روسیه است. تحویل آن است که انتظار می رود برای شروع در پایان این سال است.

در بخشی خود را, پوتین تصریح کرد: تعهد خود را برای تقویت بیشتر ویژه و ممتاز همکاری استراتژیک بین دو کشور در همه حوزه های MEA گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب