22 ساله متهم به تجاوز به عنف و قتل' جزئی در Raigad

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 4:31:21 am متهم تولید شد قبل از

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 4:31:21 am
maharashtra crime news, raigad rape, raigad rape accuses arrested, maharashtra rape, maharashtra 14 year old rape, indian express news متهم تولید شد قبل از دادگاه و remanded در بازداشت پلیس تا ژوئیه 31. (بازنمودی)

Raigad بازداشت 22 سال در ارتباط با تجاوز به عنف و قتل یک دختر 14 ساله به دختر. این دختر تا به حال در سمت چپ خانه او در یک scooty در روز یکشنبه و گزارش شده بود از دست رفته توسط اعضای خانواده او کشته شده است. بدن او پیدا شد در روز دوشنبه آنها اضافه شده است.

Raigad سرپرست پلیس آنیل Paraskar گفت: متهم یک کارگر بود, کشف دختر در عید پاک. "او مورد تجاوز قرار گرفته و سپس کشته شدن او را قبل از فرار از نقطه. ما او را دستگیر کردند دیروز. به نظر نمی رسد به یک برنامه ریزی عمل" Paraskar گفت. وی افزود: متهم اتحادش را تغییر بیانیه خود را پس از او بازداشت شد و چهار پلیس بازجویی از او بیشتر برای پیدا کردن اگر هر کس دیگری بود درگیر در جرم و جنایت.

به گفته پلیس این دختر تا به حال ترک محل اقامت خود در Tamhanshet روستا در روحا در یکشنبه شب در scooty. پس از او بر نمی گرداند تا 8.30 ساعت, اعضای خانواده او آغاز شده به دنبال او و بعد از آن با نزدیک شدن به پلیس. یک تیم پلیس شروع به دنبال او و او را در بر داشت دوچرخه در برخی از راه دور در نزدیکی روستا است. بدن او پیدا شد در این نزدیکی هست, پلیس گفت:.

پلیس دستگیر 22 ساله دوشنبه پس از یک بررسی. "به نظر می رسد که متهم در زمان بلند کردن از دختر و سپس هنگامی که آنها به یک نقطه جدا شده او مورد تجاوز قرار گرفته و شکست سر او را با سنگ به طوری که او نه می تواند شناسایی" یک افسر گفت. محلی رهبر سیاسی از جمله NCP اعضای بازدید از خانواده های دختر و خواستار تحقیق کامل در این مورد است. متهم تولید شد قبل از دادگاه و remanded در بازداشت پلیس تا ژوئیه 31.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب