مینه سوتا دولت کسب و کار سازمان ملل در انطباق با ماسک دستور

با تعداد تازگی تایید COVID-19 موارد دوباره روند صعودی در دولت رژیم صهیونیستی است. تیم Walz هشدار داد که مینه س

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399

با تعداد تازگی تایید COVID-19 موارد دوباره روند صعودی در دولت رژیم صهیونیستی است. تیم Walz هشدار داد که مینه سوتا "teetering که لبه" از دیگر ایالت قفل کردن هر چند او گفته است در حال حاضر در حال نگاه کرد. ایستاده در خارج از بروکلین پارک حمل و نقل تسهیلات کمک در دولت ماسک توزیع طرح Walz گفت: تحقیقات نشان می دهد که گسترده ماسک استفاده می تواند کمک به این ویروس را تحت کنترل است.

او و دیگران جمع آوری شده برای یک کنفرانس خبری گفت: انتخاب برای پوشیدن یک ماسک است نه سیاسی یا حزبی بیانیه برخی آمده اند تا آن را به عنوان.

"اگر شما واقعا نیاز به انجام کاری برای بیان چگونه دیوانه شما در حال پوشیدن ماسک خود را و رفتن ثبت نام برای دریافت, مردم برای رای دادن علیه من" Walz گفت.

مقامات سخنان خود به عنوان دولت می فرستد محموله های یکبار مصرف ماسک صورت برای اتاق های بازرگانی در سراسر مینه سوتا برای توزیع بیشتر. در مجموع 4 میلیون به شمار می رود. نزدیک به 3 میلیون ماسک در حال حاضر مسیر, مقامات گفت: با سفارش خرید در محل برای اضافی میلیون.

کمک در تلاش است که یک بخش خصوصی است که مینیاپولیس منطقه ای مجلسی, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Jonathan Weinhagen گفت: مشتاق "به بخشی از راه حل است."

"در سراسر این, دولت, مجلس و از اعضای کسب و کار جامعه و شهرها با هم متحد شدند برای توزیع ماسک به مطمئن شوید که کسب و کار ما جامعه آماده است برای حفظ اقتصاد بازگشایی مجدد" Weinhagen گفت.

مقامات گفت: ماسک استفاده و اجتماعی فاصله اقدامات مهم خواهد بود برای شروع جدید مدرسه دولتی سال در مینه سوتا برنامه ای که برای آن Walz است که انتظار می رود به اعلام پنج شنبه, جولای 30. آنها تاکید کرد که این دستور به معنی این نیست که بود سرکوبگر با سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان گفت: مقامات "نمی خواهم به بحث در مورد توزیع بلیط, ما می خواهیم به بحث در مورد توزیع ماسک."

"این چیزی است که باید تنبیهی. این یک محل و فضایی که در آن همه ما با هم می آیند به عنوان Minnesotans و به سادگی مراقبت از یکدیگر. من فکر می کنم که بهترین راه ما می تواند بیان تعهد ما برای گرفتن ahold COVID-19" او گفت:.

وجود دارد در حال ظهور شواهد با توجه به مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری که ماسک می تواند به کاهش اسپری قطرات تنفسی که از طریق آن COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از coronavirus منتقل شده است. اما آنها بدون شک: جمهوری خواهان در ایالت مینه سوتا قوه مقننه به عنوان مثال در مورد نیاز به صورت گسترده ماسک قانون داده شده که مورد نرخ یکنواخت در سراسر دولت است.

مقامات بهداشت عمومی و دیگران در ضمن باید در پاسخ سعی در مشخص کردن ماسک استفاده به عنوان یک عقل سلیم عمل محافظت می کند که نه تنها خود بلکه دیگران است. مایک Fiterman رئیس لیبرتی متنوع بین المللی, شرکت حمل و نقل کمک در ماسک توزیع برنامه تکرار آن احساسات چهارشنبه.

او در مقایسه با ماسک به دستور رئیس جمهور جان اف کندی معروف درخواست برای آمریکایی ها به "بپرسید نه آنچه که کشور خود را می تواند برای شما انجام دهد — بپرسید آنچه شما می توانید انجام دهید برای کشور خود."

"ما همه می توانند قهرمانان. آن است که بسیار ساده است: فقط با پوشیدن یک ماسک" Fiterman گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن