ارتش هند مشروط به شرکت در رژه روز پیروزی در روسیه; باعث می شود Rajnath Singh افتخار

توسط: PTI | مسکو | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 7:05:53 pm "من افتخار می کنم که یک Tri-سرویس مشروط از

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
توسط: PTI | مسکو | به روز رسانی: 24 ژوئن 2020 7:05:53 pm
"من افتخار می کنم که یک Tri-سرویس مشروط از نیروهای مسلح است همچنین شرکت در این رژه" Rajnath Singh توییتی. (عکس: AP)

وزیر دفاع Rajnath Singh گفت: او بسیار افتخار است که 75 عضو Tri-سرویس مشروط از نیروهای مسلح شرکت کننده در سالگرد 75 از رژه روز پیروزی در یاد مربع قرمز در اینجا در روز چهارشنبه.

سینگ در اینجا وارد در یک سفر سه روزه در روز سه شنبه به دعوت از وزارت دفاع برای حضور در جشن.

"حضور در مراسم رژه روز پیروزی در میدان سرخ در مسکو امروز به مناسبت 75 سالگرد پیروزی مردم شوروی در جنگ بزرگ میهنی از 1941-1945," سینگ توییتی.

"من افتخار می کنم که یک Tri-سرویس مشروط از نیروهای مسلح است همچنین شرکت در این رژه" او هنوز توییتی.

"قابل توجه مردم در انتخابات از Tri-سرویس مشروط از نیروهای مسلح در رژه روز پیروزی در مسکو است که در واقع بسیار مفتخر و خوشحال لحظه برای من" سینگ گفت: در یکی دیگر از صدای جیر جیر.

سه سرویس مشروط از نیروهای مسلح متشکل از 75 تمام رده ها و راهپیمایی همراه با نیروها از نیروهای مسلح روسیه و 17 کشور دیگر با توجه به بیانیه رسمی است.

انگلیسی, هندی, نیروهای مسلح در طول جنگ جهانی دوم یکی از بزرگترین نیروهای متفقین نیروها که در زمان بخشی در شمال و شرق آفریقا, کمپین غربی کویر کمپین و تئاتر در برابر متحدین. این کمپین شاهد قربانی با بیش از 87,000 هندی خدمتگزاران در کنار 34,354 زخمی بیانیه ای گفت:.

هندی نظامی نه تنها مبارزه در تمام جبهه ها اما همچنین تضمین تحویل کالا در امتداد جنوب, ترانس ایرانی وام و اجاره مسیر همراه است که سلاح, مهمات, قطعات یدکی برای تجهیزات و مواد غذایی رفت و به اتحاد جماهیر شوروی در ایران و عراق آن را گفت.

در روز سه شنبه سینگ به نام معاون نخست وزیر روسیه یوری بوریسوف و رهبران دو کشور برگزار شد بحث روی روابط دو جانبه و منطقه ای مسائل و بررسی هند-روسیه دفاع همکاری است.

سینگ نیز منتقل تبریک خود را به صورت رسمی مراسم از 75 روز پیروزی و تبریک "دوستانه" مردم روسیه به ویژه جانبازان که کمک به امنیت مشترک هند و روسیه در این بیانیه گفت: در روز سه شنبه.

رژه بررسی شد توسط رئیس جمهور روسیه, ولادیمیر پوتین, جانبازان و مهمانان از جمله وزیر دفاع سینگ.

در این سال 14 ، 000 سرباز و چند صد ماشین های نظامی در رژه از جمله 30 تاریخی T-34 مخازن. وسایل نقلیه مدرن نیز شرکت داشت و از جمله AFV نابودگر T-72 و T-14 Armata مخازن 9K720 اسکندر سیستم های موشکی و بسیاری دیگر از برش لبه های نظامی سخت افزار, Sputnik بین المللی گزارش شده است.

هواپیما و هلیکوپتر همچنین شرکت در یک رژه هوایی با Su-25s رنگ آسمان در سفید و آبی و قرمز – رنگ پرچم روسیه در این گزارش اضافه شده است.

رئیس جمهور پوتین تبریک نظامی و مهمانان گفت: این پیروزی تعیین آینده این سیاره است.

روسیه به تعویق افتاد آن رژه نظامی سنتی برگزار شد که در میدان سرخ مسکو در مارس 9 برای تاریخ بعد با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

در مه 26, رئیس جمهور ولادیمیر پوتین اعلام کرد که رژه پیروزی برگزار خواهد شد در میدان سرخ مسکو در ژوئن 24.

او توضیح داد که این دلیل انتخاب شد در 24 ژوئن 1945 افسانه ای تاریخی رژه باورند صورت گرفت که سربازان مبارزه برای مسکو و در دفاع از لنینگراد که در زمین خود ایستاده برای استالینگراد آزاد اروپا و هجوم برلین مارک هد در میدان سرخ.

سینگ اول ارشد اتحادیه وزیر برای انجام یک سفر خارجی در مدت چهار ماه به عنوان سفرهای بین المللی محدود شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب