جوانان تیم بیس بال بازگشت به میدان

جیمز LeGarde نمی تواند شادتر بوده است در این زمینه. اخیر Esko تا به حال فارغ التحصیل ارشد خود را از فصل بسکتبا

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

جیمز LeGarde نمی تواند شادتر بوده است در این زمینه.

اخیر Esko تا به حال فارغ التحصیل ارشد خود را از فصل بسکتبال پایان ساعت قبل از بازی بخش 7AA نهایی و پس از آن هرگز پا بر روی یک بیس بال الماس برای تیم اول دانشگاه یا دانشکده و آمریکا لژیون فصل با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

James Legarde (3) of Esko slides into second base against Nik Harju (17) of Hermantown during Wednesday's Senior Babe Ruth baseball game at Fichtner Field in Hermantown. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

جیمز Legarde (3) از Esko اسلاید به پایه دوم برابر Nik هرجو (17) از هرمانتاوون در طول چهار شنبه, ارشد, دخترک معصوم, اموزش بازی بیس بال در Fichtner زمینه در هرمانتاوون. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

پس LeGarde برنامه ای برای حضور در دانشگاه مینه سوتا به مطالعه به نظر می رسد که به علامت پایان بازی خود را روز. اما رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اخیر اعلام مرحله بعدی در بازگشایی دولت بود کردند.

"این سخت است که cooped نه بازی بسکتبال یا بیس بال" LeGarde گفت: قبل از هرمانتاوون را 1-0 پیروزی. "همه ورزشگاه بسته هستند بنابراین من هیچ چیز در جریان است. من شده است در تلاش برای رفتن به میدان با رفقا هر یک بار در در حالی که برخی از کاهش در و ماندن در شکل. من مطمئن هستم که من می تواند یک کمی زنگ زده امروز است."

هر چند لژیون و VFW فصل لغو شد ماه گذشته یک بار رفتن پیش داده شد برای جوانان تیم به تمرین و بازی Northland بیس بال جوخه های hustled به فرم و ایجاد ترکیب هیرو در برابر هر یک از دیگر.

هرمانتاوون است در هر نقطه بین 15 و 30 بازی برنامه ریزی شده بسته به تعداد doubleheaders. Troy, Warren, یک تیم اول دانشگاه یا دانشکده دستیار است که مربیگری تابستان تیم است و خوشحالم که بازیکنان فرصت دارند.

"شما نمی دانید که چه چیزی برای گفتن به آنها. شما می خواهید به آنها را پشتیبانی و شما می خواهید به آنها امید اما با این همه عدم قطعیت آن را واقعا دشوار بود," وارن که مربی این کلاس ارشد از آنجایی که آنها در لیگ برتر گفت: توصیف های طولانی زمستان ، "من خوشحالم برای دیدن آنها لبخند دوباره و بازی بیس بال دوباره."

Cale Haugen (5) of Esko pitches the ball against Hermantown during Wednesday's Senior Babe Ruth baseball game at Fichtner Field in Hermantown. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Cale Haugen (5) از Esko زمین توپ در برابر هرمانتاوون در طول چهار شنبه, ارشد, دخترک معصوم, اموزش بازی بیس بال در Fichtner زمینه در هرمانتاوون. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

هرمانتاوون شروع تمرین ژوئن 1, هوای آزاد, ورزش اجازه داده شد به 10 نفر یا کمتر در این زمینه است.

اما همه که در عمل و نه بازی می شود بیات در عجله بسر می رسانید.

"این واقعا خوب است و آن را فقط احساس خوبی به بیرون بروید و بازی کنید و پرتاب توپ در اطراف" گفت: اخیر هرمانتاوون فارغ التحصیل جب Paczynski اول baseman و پارچ که برنامه ای در حال بازی فوتبال در بمیجی دولت است. "آن را به خوبی قادر به بازی ورزش های رقابتی دوباره. من واقعا از دست رفته آن است."

هرمانتاوون ارشد-to-be لوقا لیند حال اجرا بوده و دوچرخه سواری به در شکل باقی بماند اما جالب توجه گفت: هیچ چیز ضربان خارج در این زمینه است.

"این خوب است که ما در حال شروع بازی بیس بال در نهایت" لیند گفت. "این چند ماه دیر اما آن را بهتر از هیچ چیز است."

Dust flys of the glove of Hermantown catcher Luke Lind during Wednesday's Senior Babe Ruth baseball game against Esko at Fichtner Field in Hermantown. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

گرد و غبار فليس از دستکش هرمانتاوون گیر لوقا لیند در طول چهار شنبه, ارشد, دخترک معصوم, اموزش بازی بیس بال در برابر Esko در Fichtner زمینه در هرمانتاوون. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

این وضعیت تا حدودی متفاوت در دولوت.

نیک Garramone جدید, Duluth, مارشال, مربی بیس بال که آیا فرصتی برای کمک به Hilltoppers دفاع از خود کلاس AA دولت عنوان با توجه به فصل لغو مربیگری یک چیز درهم و برهم از Denfeld و مارشال بازیکن در این تابستان.

"چالش در اینجا در دولوت است که ما قرار نیست به تحریم ها تا ماه جولای" Garramone گفت.

که با توجه به فرمان مقام ورزشی در شهرستان زمینه تا 1 جولای. Garramone انتظار دارد که در نهایت با استفاده از چرخ زمینه به عنوان تیم خود را پایه.

گرفتن برای بازی در همه این پوشش نقره در غیر این صورت تلخ دوره از زمان است.

"این بچه ها را وادار به خارج شدن از خانه و بازی با خود را بگیرید و یاد دهید و در برخی از بازی-نوع شرایط به جای فقط بازی backyard baseball یا عمل" Garramone گفت.

Esko players give a tip of the hat to the Hermantown players at the end of Wednesday's game at Fichtner Field in Hermantown. Because of COVID-19 concerns players did not shake hands at the end of the game. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Esko بازیکنان به نوک کلاه به هرمانتاوون بازیکنان در پایان بازی روز چهارشنبه در Fichtner زمینه در هرمانتاوون. به دلیل COVID-19 نگرانی بازیکنان نمی لرزش دست ها در پایان بازی. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

در حالی که بازی همان است که وجود دارد یک زن و شوهر قابل توجه تفاوت شاغل بودن در طول این مرحله از ورود مجدد. اگر داوری در یک سن خاص نیست و احساس راحتی تماس توپ و حملات پشت صفحه خانه آنها می توانید انجام دهید تا از زمین زیر کشت. همچنین سنتی handshakes و backslaps جایگزین یک نکته از این کلاه از حاشیه.

LeGarde خوب است با هر گونه تغییرات به عنوان طولانی به عنوان آنها اجازه می دهد او را به لباس پوشیدن و چرخش در زمین.

"من فقط خوشحالم که به پشت پخش," او گفت:. "هر آنچه در آن طول می کشد به بازی من خوب با آن است."

  • هر چند ویسکانسین Interscholastic Athletic Association است که اجازه می دهد بهار ورزشی تیم اول دانشگاه یا دانشکده را به بازی بازی در ماه جولای خروجی برتر فعالیت های مدیر Ray Kosey گفت: مدرسه اش هیچ برنامه ای برای پیوستن به این مسابقات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن