Galwan faceoff | کنگره مودی بیانیه روشن: 'لنگ تلاش برای obfuscate حقیقت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 20, 2020 6:34:59 pm دهلی نو: نخست وزیر نارندرا مودی

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 20, 2020 6:34:59 pm
india china, india china border, india china ladakh, india china today latest news, narendra modi, modi china, modi, galwan, galwan valley, ladakh galwan valley, congress on galwan valley دهلی نو: نخست وزیر نارندرا مودی طی یک نشست به بحث در مورد وضعیت در کنار هند و چین مرز از طریق ویدئو کنفرانس در دهلی نو روز شنبه, ژوئن 19, 2020 (PIB/PTI عکس)

ساعت پس از نخست وزیر را صادر روشن در مورد نارندرا نتیجه گیری در همه نشست در مرز موضوع را با چین به کنگره اعلام کرد که سازمان بنادر و دریانوردی بیانیه آمده بود: "به وضوح یک لنگ تلاش برای obfuscate حقیقت".

در آن rejoinder به سازمان بنادر و دریانوردی در بیانیه کنگره مطرح شده چند سوال قبل از دولت درخواست به وزارت امور خارجه و موقعیت آن در Galwan دره سایت در لاداخ که در آن 20 سربازان هندی کشته و 76 نفر دیگر مجروح در خشونت چهره با سربازان چینی در شب ماه ژوئن 15-16.

"اول از همه سازمان بنادر و دریانوردی و دولت باید به وضوح دولت موضع خود را در Galwan دره. است Galwan ولی نه بخشی از خاک ؟ چرا دولت نمی آیند و به شدت rebutting چینی ها ادعا می کنند بیش از Galwan دره ؟ اگر سربازان چینی در حال حاضر وجود دارد آن را نه به میزان نفوذ و اشغال سرزمین های هندی? همچنین به همین دلیل است که دولت سکوت در رسوخ در Pangong Tso منطقه؟," کنگره خواسته سخنگوی Randeep سینگ Surjewala.

پیش از آن در روز جانباز کنگره رهبر P چیدمبرم گفت که ساعت را گفته که "هیچ بیگانه شد در داخل سرزمین های هندی" تا به حال عملا سمت چپ هر کس "گیج و سر در گم". او گفت: حتی پس از ساعت بیانیه روز جمعه چین را سرزنش هند برای درگیری و تا به حال ثابت آن ادعا می کنند در کل Galwan دره. "آیا دولت در پاسخ به این ادعا ؟ در حال حاضر که چین مدعی شد که کل Galwan دره را دولت هند رد این ادعا" او پرسید.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی در بیانیه "belittles وخامت اوضاع" در هند-چین خط کنترل واقعی (LAC), Surjewala سپس با اشاره به این که کارشناسان امنیتی ارتش ژنرال ها و تصاویر ماهواره ای را تایید کرده اند نه تنها یک نفوذ در ژوئن 15, اما چند رسوخ به و اشغال سرزمین های هندی در منطقه لاداخ.

"در چهارم بند سازمان بنادر و دریانوردی بیانیه می گوید که با اشاره به "حوادث 15 خرداد در Galwan" نیروهای مسلح "دفع طرح های چینی وجود دارد. نخست وزیر مشاهدات بود که هیچ چینی حضور در کنار ما از لاک مربوط به وضعیت به عنوان یک نتیجه از شجاعت نیروهای مسلح ما." به وضوح مفهوم است که وجود دارد یک نفوذ در 15 ژوئن و آن را دفع," Surjewala گفت: درخواست: "اما آنچه در مورد رسوخ ممکن است بین 5 و 15 ژوئن?"

"ما با مراجعه به چندین اظهارات وزیر دفاع اعتراف به حضور نیروهای چینی "در اعداد بزرگ" و این بیانیه از رئیس ستاد ارتش در "متارکه". دولت همواره خواستار "اعاده وضع موجود حول و حوش". ما همچنین با اشاره به بیانیه ای از MEA مورخ 7 ژوئن که هر دو طرف توافق کردند که به "حل و فصل اوضاع در مناطق مرزی" و خواستار "اوایل قطعنامه". اگر وجود دارد هیچ دیگر نفوذ به خاک هند, چگونه بودند, چینی, حاضر, "در اعداد بزرگ" و یا چرا ترمیم, "status quo ante" بودن یا خواستار "مشارکت" و "اوایل قطعنامه" بودن به دنبال؟," او در ادامه پرسید.

همچنین به عنوان خوانده شده | توضیح داد: اگر سربازان در لاک شد حمل اسلحه چرا آنها باز نمی شود آتش ؟

"ما همچنین با اشاره به بیانیه ای از MEA مورخ 17 ژوئن 2020 که با اشاره به توافق رسیده ژوئن 6 در "مشارکت" و "د-تشدید". ژوئن 17 بیانیه همچنین گفت: "طرف چینی به دنبال برپایی یک ساختار در Galwan ولی در کنار ما از لاک." اگر سربازان چینی در حال حاضر در خاک هند, چرا MEA harping در متارکه و د تشدید اواخر به عنوان در 17 ژوئن 2020?," Surjewala ادامه داد.

تمام این کنگره گفت: بی شک نقطه به حضور سربازان چینی در مکان های مختلف در Galwan دره و Pangong Tso منطقه است که باید آورده تحت عنوان "مشارکت" و "د-تشدید".

"اطلاعات ما این است که هیچ گونه مشارکت تکمیل شده توسط چینی ها و در نظر غیر قانونی خود را ادعا می کنند به کل Galwan دره تعهد نهفته در دولت برای حفاظت از تمامیت ارضی" Surjewala اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب