درایو از طریق COVID-19 تست در داگلاس, Ashland, استان ها اعلام کرد

نه جامعه اضافی درایو از طریق تست حوادث اضافه شده اند و در شمال ویسکانسین از جمله در داگلاس و اشلند شهرستانهای

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

نه جامعه اضافی درایو از طریق تست حوادث اضافه شده اند و در شمال ویسکانسین از جمله در داگلاس و اشلند شهرستانهای استان است.

دولت اضطراری مرکز عملیات Wisconsin Department of Health Services ویسکانسین مدیریت اضطراری و گارد ملی ویسکانسین در حال کار با ادارات بهداشت محلی برای ایجاد جامعه تست حوادث در مکان های شناخته شده عدم دسترسی به تست و یا جایی که تست اضافی مورد نیاز است به دلیل نرخ بالای COVID-19 انتشار اخبار گفت. هر ویسکانسین ساکن تجربه COVID-19 علائم قادر به گرفتن یک تست در این سایت:

  • Douglas County: چهار شنبه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر در سلن چشمه مرکز جامعه.
  • Ashland County: پنج شنبه از ساعت 11 تا 7 بعد از ظهر در لیک برتر مدرسه ابتدایی در اشلند.

"دولت کار کرده است سخت به حمایت ادارات بهداشت محلی در سراسر این بحران و ما خوشحالیم که اعلام این جامعه اضافی تست حوادث در شمال ویسکانسین" رژیم صهیونیستی است. تونی Evers گفت: در انتشار اخبار. "من مصرانه از هر کسی که تجربه هر گونه علائم COVID-19 برای رفتن آزمایش در یکی از این حوادث است."

برای پیدا کردن تست های بیشتر, سایت مراجعه کنید wwphrc.org/covid-19-community-testing.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن