Simms است باکسر-آموزش های خاص برنامه های آماده

بوکس مربی رولاند ماجول آماده کرده آموزش های خاص برنامه ریزی برای بازی های المپیک-محدود بوکسورهای Vikas کریشن و

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399

بوکس مربی رولاند ماجول آماده کرده آموزش های خاص برنامه ریزی برای بازی های المپیک-محدود بوکسورهای Vikas کریشن و Ashish کومار.

این دو در حال حاضر در قرنطینه قبل از پیوستن به, الهام بخش, موسسه ورزشی (IIS) اردوگاه در Vijayanagar, Karnataka.

با توجه به ماجول سابق مسابقات قهرمانی جهان مدال برنز Vikas که روشن از بوکس حرفه ای سعی کنید شانس خود را در بازی های المپیک, نیاز به آموزش دیده برای رسیدگی به خواسته های حرفه ای و آماتور بوکس.

"Vikas قصد دارد در چند حرفه ای حملات توسط چند ماه اول 2021. بنابراین ما باید برای حفظ وزن خود را و مطمئن شوید که خود را حرفه ای سبک بوکس مکمل کونی, سبک" Simms گفت: در تعامل با هندو.

"با Ashish در ابتدا تمرکز خواهد شد در ناتوانی از مصدومیت جزئی او را برداشت تا در (المپیک) مقدماتی.

"ما باید به بحث در مورد استراتژی خود را با ملی مربیگری تیم (سانتیاگو Nieva و C. A. Kuttappa) دیدن آنچه که آنها برنامه ریزی شده برای او. صحبت از Vikas از تمرکز خود را خواهد شد در مدار حرفه ای ما کار خواهد کرد بر این اساس در حالی که برای Ashish ما باید برای دیدن جایی که تیم ملی در حال رفتن به قطار ما را قادر به تماس بگیرید."

به طور منظم در کلاس درس

در این جلسات آموزشی برای سطوح مختلف از بوکسورهای در IIS ماجول گفت: "ما باید به طور منظم در کلاس درس (تئوری) جلسات پس از آن ما را مطبوع و سپس فردی آموزش های فنی مانند اصول اساسی پانچ رفت و آمد و دفاع."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن