سپس Yadav تست منفی برای Coronavirus; 3 از ملازمان خود را مبتلا به بیماری

توسط: PTI | Patna, رانچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 5:39:29 pm سابق بیهار وزیر که محکومیت زن

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
توسط: PTI | Patna, رانچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 5:39:29 pm
سابق بیهار وزیر که محکومیت زندان در چندین مورد از چند کرور علوفه کلاهبرداری شده است تحت درمان در رینگ برای مدتی. (Expres عکس Neeraj Priyadarshi/فایل)

زندانی RJD رئیس Lalu Prasad Yadav, در حال حاضر تحت درمان در رانچی بیمارستان برای چند بیماری را آزمایش کرده است منفی ها برای COVID-19 ارشد در این مرکز گفت: در روز دوشنبه.

سه نفر از ملازمان خود را با این حال تشخیص داده شده اند با این بیماری است.

گزارش خود را سواب نمونه آزمون که اواخر روز یکشنبه نشان داد که پراساد نیست قرارداد عفونت Dr Umesh پراساد که حضور به بیمار RJD supremo در راجندرا موسسه علوم پزشکی (رینگ) گفت PTI.

نمونه خود را همراه با کسانی که از خود مسئولین فرستاده شدند و برای بررسی در روز شنبه به عنوان یک اقدام احتیاطی.

دولت-اجرای رینگ یکی از تعیین Covid-19 بیمارستان در Jharkhand سرمایه است.

از سه خدمه که تست مثبت برای بیماری ویروسی دو رفته اند خانه انزوا و یک قرار داده شده تحت قرنطینه در بیمارستان, دکتر گفت:.

"ما در حال مشاهده این وضعیت در حال حاضر. اگر لازم باشد ما ارسال خواهد شد RJD رهبر نمونه برای بررسی مجدد بعد از 4-5 روز," او گفت:.

دکتر همچنین گفت که بخش خصوصی اختصاص داده شده به RJD supremo است که به طور معمول sanitised و لازم است اقدامات احتیاطی گرفته شده برای حفظ بهداشت.

سابق بیهار وزیر که محکومیت زندان در چندین مورد از چند کرور علوفه کلاهبرداری شده است تحت درمان در رینگ برای مدتی.

در ضمن, RJD رئیس جمهور گزارش آزمون آورده اند و به سلامتی به خانواده اش و partymen.

"خوب خواسته های فقیر برای او کار می کرد تمام زندگی اش به او کمک خواهد کرد حفظ سلامت خوب" سخنگوی حزب Mritunjay Tiwari گفت PTI در پتنا.

72 سال RJD supremo پس از متهم شدن توسط یک ویژه نوبت دادگاه در سال 2017 فرستاده شد به Birsa Munda زندان مرکزی در رانچی. او بعد از آن معطوف به رینگ به وضعیت سلامت او رو به وخامت گذاشته.

Rs 900-کرور علوفه کلاهبرداری قرار گرفته بود در دامپروری بخش از ایالات بیهار در دهه 90 میلادی زمانی که پراساد بود وزیر. او محکوم شده است در علوفه مورد کلاهبرداری مربوط به جعلی خروج پول از خزانه دولت.

Jharkhand گزارش کرده است در مجموع 8,349 Covid-19 تا کنون موارد که 85 کشته شده اند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن