Coronavirus مارس 9: تحولات در سراسر منطقه ما

در مجموع 101,270 تست شده برای بیماری و 473 باقی مانده در بیمارستان جمعه با 198 در بخش مراقبت های ویژه. یکی دیگ

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

در مجموع 101,270 تست شده برای بیماری و 473 باقی مانده در بیمارستان جمعه با 198 در بخش مراقبت های ویژه. یکی دیگر از 5,697 شده بود قادر به ترک انزوا پس از آزمایش مثبت برای COVID-19.

با مرگ و میر ناشی از این بیماری می رود به صعود به عنوان رویکردهای دولتی اوج در موارد مقامات دولتی گفت: آنها آماده سازی تسهیلات برای ذخیره باقی مانده از Minnesotans که تسلیم شدن به این بیماری و عوارض ناشی از آن.

مقامات گفتند آنها آماده به 7 میلیون دلار خرید امن تاسیسات انبار به طور موقت در خانه باقی مانده از کسانی که می میرند از COVID-19.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz و دولت بهداشت و درمان و اورژانس پاسخ مقامات کاهش یافته است به فاش که در آن مرکز قرار دارد اما گفت: دستیابی به هدف جلوگیری از نیاز به گورهای دسته جمعی و یا سایر موقت سردخانه امکانات.

اجتماعی فاصله مورد نیاز در کشور را با تاخیر خدمات مراسم تشییع جنازه در بعضی از نقاط پر کردن کفن و بیمارستان سردخانه ظرفیت امنیت داخلی و مدیریت اضطراری مدیر جو کلی گفت. و دولت به دنبال به جلو از یک وضعیت که در آن انسان باقی می ماند که بیش از ظرفیت موجود است.

"ما نیاز به یک توانایی ما نیاز به یک طرح برای تعداد زیادی از مرگ و میر" کلی به خبرنگاران گفت:. "ما می خواهیم به ارائه یک مرکز که در آن ما به درستی می تواند با خیال راحت و با مناسب عزت و احترام است که ما فکر می کنم ما مدیون همکار ما Minnesotans و خانواده خود را به طور موقت ذخیره آنها را تا زمانی که خود و خانواده هستند آماده به وضع آنها نهایی به بقیه."

اهالی داکوتای شمالی دیگر را به منزوی کردن خود را اگر آنها بازگشت سفر از کشورهای دیگر در آمریکا و رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم جمعه اعلام کرد.

اعلام شل اجرایی که مورد نیاز کسانی که در آینده به دولت از سراسر آمریکا برای 14 روز. اما مراکز کنترل بیماری و حفاظت از توصیه متحده مسافران داخلی محدود کردن سفر به ضروری سفر بورگوم گفت.

این اصلاحیه به منظور اجرایی می آید همان روزی که داکوتای شمالی گزارش داد دو نفر هر دو در 80s, درگذشت پس از عقد قرارداد coronavirus. دولت وزارت بهداشت گفت: روز شنبه یک زن از Cass County و یک چنگال بزرگ County مرد هر دو از آنها از شرایط اساسی درگذشت و پس از آزمون تایید آنها تا به حال ویروس. که به ارمغان می آورد کل تعداد مرگ به 33.

بورگوم همچنین اصلاح دیگری منظور گسترش تعداد روز مورد نیاز برای کسانی که تست مثبت به قرنطینه به مدت 10 روز به عنوان مخالف به دستورالعمل قبلی از هفت روز است.

داکوتای جنوبی شاهد افزایش 239 مثبت تایید موارد در یک روز, با توجه به, داکوتای جنوبی, وزارت بهداشت برای کل 3,144 موارد مثبت در دولت است.

وجود دارد 1,044 فعال موارد به عنوان جمعه, مه 8, افزایش 198 از پنج شنبه.

دولت گزارش 2,069 بهبود بیماران تا 41 از پنج شنبه.

دولت 76 بیماران در بیمارستان است. به طور کلی 247 نفر را در بیمارستان بستری به دلیل COVID-19.

مرگ و میر ناشی از ویروس باقی می ماند در 31 با جدید مرگ و میر روز جمعه گزارش داد.

در مجموع 9,590 موارد مثبت COVID-19 گزارش شده در ویسکانسین در روز جمعه با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی. که افزایش 375 موارد از پنج شنبه.

به گفته مقامات بهداشت 384 نفر در ویسکانسین فوت کرده اند از COVID-19 همانطور که از جمعه.

  • تاثیر COVID-19 همه گیر است آمار آمریکایی های بومی و مردم از رنگ در مینه سوتا به طور نامتناسبی سخت کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم گفت. سیاه Minnesotans شامل 6.6 درصد از جمعیت این ایالت ساخته شده اند اما تا 17 درصد از تمام آزمون-تایید COVID-19 موارد است. اسپانیایی مردم را تا 5.5 درصد از جمعیت این ایالت و تقریبا 14 درصد از دولت را تایید کرد COVID-19 موارد است. و حدود یک در چهار آمریکایی های بومی و حدود یک در سه سیاه Minnesotans تجربه بی خانمانی در ایالت آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • یک دارو در آزمایش های بالینی برای درمان COVID-19 است که به زودی در دسترس برای استفاده در مینه سوتا است. مقامات گفت: جلعاد تولید کننده Remdesivir اهدا لوازم از مواد مخدر فدرال وزارت بهداشت و مقامات فدرال در حال کار برای توزیع مواد مخدر به دولت در بخش بهداشت و درمان است.
  • داکوتای شمالی دریافت کرده Batelle آلودگی سیستم به استریل N95 ماسک ماسک. آن است که نصب شده در بیسمارک. کارکنان آموزش دیده نیز در حال آمدن به داکوتای شمالی به کار ظروف.
  • داکوتای جنوبی رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem ارسال نامه به وزارت امور خارجه رهبران قبیله ای خواستار بازرسی توان از دولت و بزرگراه های ایالات متحده. اگر پست های بازرسی حذف نمی شوند در عرض 48 ساعت آینده دولت را به اقدام قانونی لازم.
  • سنفورد سلامت مستقر موبایل تست آزمایشگاهی برای COVID-19 در داکوتای جنوبی. به همراه تست های آزمایشگاهی استفاده می شود برای مدیریت و فرآیند آزمون در حال ظهور بالا نیاز مناطق. اولین استفاده از تلفن همراه در آزمایشگاه بود برگزار می شود جمعه در سانفورد Worthington (Minn.) درمانگاه که در آن بیش از 100 ساکنان محلی که کار با جمعيت سالمندان بودند به آزمایش می شود برای COVID-19.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن