پرش در بالا بازیابی به دلیل آرام تخلیه پروتکل

نوشته شده توسط Avaneesh Mishra | لکنو | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 8:14:54 am نزدیک به 10 در صد نقط

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399
نوشته شده توسط Avaneesh Mishra | لکنو | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 8:14:54 am
Jump in UP recovery because of relaxed discharge protocol نزدیک به 10 در صد نقطه پرش در بهبود نرخ Covid-19 بيمار در 10 روز گذشته است که نسبت به دولت را به تجدید نظر هنجارهای برای تخلیه افراد آلوده از بیمارستان. (اکسپرس فایل عکس توسط Vishal Srivastava)

نزدیک به 10 در صد نقطه پرش در بهبود نرخ Covid-19 بيمار در اوتار پرادش در 10 روز گذشته است که نسبت به دولت را به تجدید نظر هنجارهای برای تخلیه افراد آلوده از بیمارستان.

روز چهارشنبه میزان بهبودی رسیده و نزدیک به 70 درصد با 16,629 از کل 24,056 coronavirus بیماران مرخص شدن از بیمارستان.

پس از 21 ژوئن زمانی که تجدید نظر هنجارهای آمد به اثر بدون علامت در بيماران در حال ترخيص پس از گذراندن 10 روز در بيمارستان به دنبال خانه انزوا برای یک هفته.

قبل از ژوئن 21, بدون علامت در بيماران مرخص تنها اگر خود را تست دوم گرفته شده در 12 روز از تاریخ اولین آزمون نتیجه بازگشت منفی و اکسیژن در سطح بیش از 94 درصد با هیچ علائم یا تب در سه روز آخر. علاوه بر این بیماران خواسته شد تا خود را منزوی در خانه برای یک هفته.

قبل از آن Covid بيماران مرخص تنها پس از دو آزمون متوالی بازگشت منفی است.

آن است که لازم به ذکر است که هر کسی تست مثبت برای Covid-19 در اوتار پرادش به ماندن در نهادی انزوا امکانات و یا بستری در بیمارستان بسته به وضعیت سلامت خود را.

به گفته مقامات بهداشتی دولت یک روز پس از هنجارهای شد تجدید نظر در ژوئن 20, روند برای تخلیه بیماران بدون علامت شروع روز بعد.

در ژوئن 11, ده روز قبل از هنجارهای آمد به اثر تعداد کل بیماران مرخص شد 7,292 با بهبود نرخ 60.32 درصد است.

در ژوئن 21, روز تجدید نظر هنجارهای آمد به اثر 636 بيماران ترخيص شده در یک روز – 262 تر از روز قبلی تخلیه تعداد. آن روز تجمعی تخلیه رقم 10,995 بیماران با میزان بهبودی 62.01 درصد است.

از 11 ژوئن تا 21 ژوئن در مجموع 3,703 بیماران نشان داده شد که بهبود یافت و مرخص شد.

در ده روز گذشته از دستورالعمل تجدید نظر شده بودند در مجموع 5,634 بیماران ذکر شده به عنوان بهبود در نظر گرفتن میزان بهبودی به 69.12 درصد است.

"هنجارهای (برای تخلیه Covid نفر) در کشور تغییر کرده است و مطابق با دستورالعمل صادر شده توسط شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR). ما در حال شمارش بدون علامت در بيماران مبتلا به تخلیه بدون آزمون پس از ده روز در بازیابی لیست. پس از آنها مرخص آنها را نگه داشته در هفت روز خانه قرنطینه. این پروتکل از ICMR. بدون آزمون لازم است قبل از ارسال به صفحه اصلی قرنطینه" اصلی وزیر (بهداشت) Amit موهان پراساد گفت.

با این حال در برخی از مناطق به عنوان مثال در آگرا بیماران در حال آزمایش قبل از مرخص شدن. "ما هنوز در تلاش برای آزمایش افراد قبل از تخلیه آنها و یا آنها را به ماندن در نهادی انزوا اضافی دو تا سه روز" آگرا منطقه دادرس Prabhu Narain سینگ گفت.

"مشکل این است که ما باید بیشتر حامل در باز که هنوز شناسایی می شود و به همین دلیل است که تعداد موارد مثبت است که هنوز هم در حال افزایش است," او اضافه شده است.

آگرا یکی از آسیب دیده ترین مناطق از نظر تعداد موارد مثبت دیده است فعال آن موارد قطره به 115 روز چهارشنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب