نمی خواهد اجازه می دهد سرهم بند با MSP و یا مطمئن باشید بازاریابی از گندم و برنج: Sukhbir سینگ Badal

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 11:25:02 pm Sukhbir سینگ Badal. (ف

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 11:25:02 pm
Sukhbir Singh Badal, wheat marketing, paddy marketing, punjab wheat marketing, punjab paddy, indian express news Sukhbir سینگ Badal. (فایل)

غمگین جمهور Sukhbir سینگ Badal در روز پنج شنبه گفت: غم را نمی خواهد اجازه می دهد سرهم بند با حداقل حمایت قیمت (MSP) و یا مطمئن باشید بازاریابی از گندم و برنج به عنوان او منتشر شد یک کپی از پنجاب کنگره 2017 مجمع انتخابات مانیفست "که به وضوح بیان می کند که این حزب اصلاح امور خارجه APMC عمل اجازه می دهد تا خصوصی mandis در دولت".

Sukhbir همچنین آمار در کنگره برای "عدم ذرت کشاورزان علاوه بر این خواستار یک نوبت به پرس و جو به خرید ماشین آلات کشاورزی از شرکت های خصوصی در نرخ تورم".

پرداختن کنفرانس های مجازی در اینجا غمگین جمهور گفت: "با وجود امیدوار کننده در حزب مانیفست انتخاباتی که آن را اصلاح APMC عمل حزب کنگره بود در حال حاضر بازی سیاست در این موضوع گمراه کننده توسط کشاورزان که به MSP و مطمئن سیستم بازاریابی پایان خواهد بود. این است که دورتر از حقیقت است. غم انگیز است که یک حزب از کشاورزان است. ما با درک مشکلات کشاورزان و همیشه مبارزه برای حقوق خود. اجازه دهید من اطمینان شجاع ما کشاورزان که غم نخواهد ماند هر گونه تبعیض علیه آنها. ما نمی خواهد اجازه می دهد هر کسی که به سرهم بندی کردن با MSP و مطمئن سیاست های بازاریابی در حال حاضر و یا در هر زمان در آینده نیز".

Sukhbir همچنین تصریح کرد که او را تا این موضوع در مجلس و اطمینان از مرکز که MSP و مطمئن باشید بازاریابی از گندم و برنج نخواهد بود tinkered با هر شیوه ای ندارند. "من نیز آماده به همراه کشاورز سازمان و به دنبال هر آنچه که توضیحات لازم را از اتحادیه, کشاورزی, وزیر," او گفت:.

Sukhbir برگزار شد وزیر کاپیتان Amarinder سینگ "به طور مستقیم مسئول مخمصه ذرت کشاورزان از دولت". او گفت: "در برابر یک MSP تومان 1,825 هر quintal, ذرت, فروش بود در 600 تومان به 800 تومان در هر quintal در Doaba منطقه از دولت". درخواست پنجاب کنگره رئیس جمهور Sunil Jakhar به "از خواب بیدار وزیر از خواب" غم جمهور گفت: "دولت باید شامل ذرت در PDS سیستم و خرید همان در MSP. این باید انجام شود بلافاصله برای نجات ذرت کشاورزان از Doaba منطقه از خراب کردن". او همچنین گفت که کنگره دولت تا به حال موفق به اجرای این طرح در آن مرکز پرداخت متحده که کشاورزان مجبور به فروش ذرت با قیمت کمتر از MSP. او گفت: هاریانا و Madhya Pradesh گرفته شده بود استفاده از این طرح که برای آن دولت اتحادیه تا به حال اختصاص داده 14,000 تومان کرور روپیه در این سال است.

Sukhbir همچنین خواستار یک نوبت پرسش به "چند کرور کلاهبرداری در خرید تجهیزات کشاورزی از شرکت های خصوصی". او گفت: کنگره دولت تا به حال مرتکب تقلب علیه کشاورزان با یارانه خرید ماشین آلات کشاورزی از شرکت های خصوصی. او گفت: "این ماشین آلات به طوری خریداری شد گران تر از آن در دسترس در بازار آزاد و از کیفیت فقیر نیز". او گفت: یارانه باید داده شده است به طور مستقیم به کشاورزان و آنها باید اجازه داده شده برای خرید ماشین آلات به عنوان در هر نیاز خود را. او خواستار آن شدند که دولت باید سفارش نوبت به پرس و جو به این کلاهبرداری" گفت: "مقامات دولت تا به حال تبانی با سیاستمداران به غارت خزانه دولت"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب