هند و چین مرز: تفاوت خواهد شد حل و فصل از طریق گفت و گو می گوید فرمانده ارتش

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 13 ژوئن 2020 12:14:00 pm فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 13 ژوئن 2020 12:14:00 pm
India China border dispute, India China LAC dispute, Line of Actual Control dispute, India China dispute, LAC dispute India China, India news, Indian Express فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane در روز شنبه گفت که او امیدوار است که "از طریق ادامه گفت و گو همه درک تفاوت خواهد برای استراحت". (عکس)

یک هفته پس از هند و چین ارتش فرماندهان نشسته در سراسر جدول برای بیش از سه ساعت به پیدا کردن راه هایی برای حل و فصل اوضاع در امتداد خط کنترل واقعی در شرق لاداخ, ارتش ژنرال MM Naravane در روز شنبه گفت که او امیدوار است که "از طریق ادامه گفت و گو همه درک تفاوت خواهد برای استراحت" خبرگزاری ANI گزارش شده است.

Naravane تاکید کرد که وضعیت در امتداد مرز با چین شد و تحت کنترل است. "من می خواهم برای اطمینان از هر کس که کل وضعیت در امتداد مرزهای ما با چین تحت کنترل است. ما با داشتن یک سری از مذاکرات آغاز شده است که با فرمانده کل سپاه به سطح مذاکرات و به دنبال است تا با برگزاری جلسات در سطح محلی و بین فرماندهان معادل رتبه," او اضافه شده است.

"به عنوان یک نتیجه بسیاری از متارکه صورت گرفته است و ما امیدواریم که از طریق ادامه گفت و گو ما با داشتن همه درک تفاوت که ما (هند و چین) را تنظیم خواهد شد به بقیه. همه چیز تحت کنترل است" فرمانده ارتش اضافه شده است.

همچنین به عنوان خوانده شده | Pangong Tso هنوز هم یک نگرانی هیچ پاسخ از چین تا کنون

هند اکسپرس گزارش روز شنبه که هند و چین تا به حال نقل مکان کرد و نیروهای رو به جلو از معمول خود را معاملات در سراسر طول چین و هند مرزی در ارتفاع faceoff است. ارتش منابع گفت: نیروهای جنبش نه شبیه به استقرار در شرق لاداخ صورت گرفت در عمق مناطق از سه بخش غربی و میانی و شرق – از 3,488 کیلومتر مرز که سهام هند با چین است.

در ژوئن 6, Lt General Harinder Singh, چهاردهم, فرمانده کل سپاه, رهبری دقایقی پیش به مرز چین نقطه جلسه در Moldo نزدیکی Chushul. چینی تیم ارتش منجر شد توسط Maj کلی لیو لین فرمانده جنوب سین کیانگ نظامی منطقه است که مسئول مرز با Ladakh.

همین حالا از توضیح داده شده | هند-چین stand-off: همه چیز ما در مورد اتفاق می افتند وضعیت در Ladakh

پیش از ژوئن 6 جلسه از فرماندهان ارتش هند و چین سفیران پیوست تماس تصویری بین دیپلمات های خود را از مرز مکانیسم کار به تاکید است که "دو طرف باید مسئولیت رسیدگی به اختلاف خود را از طریق مسالمت آمیز بحث" و "اجازه نمی دهد آنها را برای تبدیل شدن به اختلافات".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن