زنان U-17 جام جهانی برگزار خواهد شد و در پشت درهای بسته در بدترین سناریو: AIFF

FIFA U-17 جام جهانی فوتبال زنان خواهد بود پشت درهای بسته برگزار شد و تنها در بدترین سناریو, همه, هند, فدراسیون

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399

FIFA U-17 جام جهانی فوتبال زنان خواهد بود پشت درهای بسته برگزار شد و تنها در بدترین سناریو, همه, هند, فدراسیون فوتبال, دبیر Kushal Das گفت: در پی یک افزایش در این کشور COVID-19 مورد تعداد.

در حال حاضر به تعویق افتاد یک بار این مسابقات برگزار شد از 17 فوریه تا 7 مارس سال آینده طبق برنامه های تجدید نظر.

"در بدترین حالت ما را مجبور به انجام آن در پشت درهای بسته و که ترحم خواهد (به ویژه پس از موفقیت بزرگ مردان U-17 جام جهانی در سال 2017) اما زندگی انسان هستند و البته مهم ترین" Das گفت: در طول یک وبینار برگزار شده توسط بنگال اتاق بازرگانی و صنایع (BCCI).

همه گیر تاکنون بیش از 22,000 زندگی در این کشور با تعداد موارد مثبت عبور 8 لاخ.

اردوگاه برای این مسابقات است که به احتمال زیاد برای شروع در ماه اوت با Jharkhand در حال ظهور به عنوان سناتور به میزبان. دولت وزیر David Soren گرفته و آن را بر خود به بازی میزبان.

"این یک موضوع روی حیله و تزویر. مورد بحث ما با گوا دولت در شرایط اردوهای اما ما نیز در مذاکرات با دولت های دیگر. برای مثال, Jharkhand, که در آن سانتی متر خود را علاقه مند است به دلیل وجود دارد 8-10 دختران در تیم ملی از دولت" Das گفت.

"کشورهای مختلف باید پروتکل های مختلف. با Jhakhand پروژه رهبری سانتی متر خود من مطمئن هستم از آن خواهد بود آسان تر برای ما که در راه از نظر پروتکل های.

"این است که قطعا رفتن به شروع هفته اول ماه اوت و یا در اطراف اوت 15," او اضافه شده است.

در مورد ارشد ملی مردان تیم که دو مقدماتی جام جهانی برنامه ریزی شده در برابر قطر و افغانستان در ماه های اکتبر و نوامبر به ترتیب برترین فدراسیون گفت: در آن اردوگاه برگزار خواهد شد در Bhubaneswar.

"با توجه به سفر آن را متفاوت از دولت به دولت جایی به جای همه آنها پروتکل های مختلف."

او گفت: هزینه های متحمل شده در تست از بازیکنان خواهد شد مراقبت از توسط AIFF است که به دنبال به جلو به برخی از فیفا کمک به بادبان را از طریق بحران است.

اولین قسط از جهانی فوتبال بدن است به احتمال زیاد به اطراف جولای 20.

"این مسئولیت ما را برای تست بازیکنان در اردوگاه. فیفا اعلام کرده است که به ویژه برای اعطای COVID اما البته آنها گفته اند که چگونه این است که مورد استفاده قرار گیرد. اما ما می رویم به استفاده از برخی از این میزان در تست."

اگر این وضعیت باقی می ماند همان در ماه های آینده گفت: از آن خواهد شد بسیار دشوار است برای میزبانی مسابقات بین المللی (مقدماتی جام جهانی) چه با همه رفت و آمد و quarantining.

"ما نوشته شده به وزارت ورزش. یک بار پروازهای بین المللی شروع است که من فکر می کنم از 15 ژوئیه در برخی از پروتکل ها را در محل امیدوارم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن