Covid-19: مرکز هدایت متحده UTs به آزادی حقوق پزشکان و سلامت کارگران در زمان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 5:48:59 pm در ژوئن 10, بهداشت و درمان کارگر

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 5:48:59 pm
covid-19, doctors, doctors salary در ژوئن 10, بهداشت و درمان کارگران در شمال MCD و بیمارستان و درمانگاه و زایمان خانه در دهلی نو در حال تهدید به اعتصاب ادعا که آنها در حال پرداخت حداقل دو ماه.

پس از دیوان عالی کشور جهت مرکز سهشنبه خواسته متحده و اتحادیه سرزمین (UTs) به اطمینان حاصل شود که حقوق پزشکان و سلامت کارگران انجام Covid مربوط به وظایف منتشر شده در زمان و اضافه کرد که هر گونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد به عنوان یک مجازات جرم.

روز چهارشنبه یک نیمکت از قضات Ashok Bhushan, S K کال و M R شاه تا به حال کارگردانی که دولت به موضوع مناسب جهت به رئیس دبیر متحده/اتحادیه سرزمین های به اطمینان حاصل شود که سفارشات صادقانه با پیروی تخلف از آن ممکن است درمان به عنوان یک جرم تحت مدیریت بحران, قانون 2005 و اقدام مناسب خواهد بود گرفته شده در برابر قراردادی بیمارستان.

دادگاه جهت آمد و در یک پیل ثبت شده توسط یک دکتر که گفت که پزشکان و کارکنان بهداشت در حال دریافت حقوق خود را به طور منظم.

مدافع K V Vishwanathan ظاهر می شود برای درخواست ارائه شده بود که با توجه به قرنطینه وجود ندارد جزئیات مناسب اسکان و که پزشکان یا کارکنان بهداشتی که به طور مستقیم در مراقبت از بیماران در Covid-19 بخش نیست و با توجه به قرنطینه مرکز به عنوان در هر دستورالعمل مگر اینکه آنها تحت پوشش در معرض خطر قرار گرفتن در معرض. او همچنین معتقد است که پزشکان برای مقابله با Covid-19 بیماران حتی با محافظ کیت نیاز به قرنطینه تسهیلات برای محافظت از خود و خانواده خود را.

در ژوئن 10, بهداشت و درمان کارگران در شمال MCD و بیمارستان و درمانگاه و زایمان خانه در دهلی نو در حال تهدید به اعتصاب ادعا که آنها نمی پرداخت برای حداقل سه ماه.

راس دادگاه نیز کشیده تا دولت دهلی نو بیش از تعلیق بهداشت و درمان کارگران برای افشای حقایق مربوط به این بیماری در بیمارستان در حالی که گفت که پزشکان و پرستاران شد "تاج رزمندگان" و نیاز به محافظت می شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب