West Bengal: یکی دیگر از بازداشت در هوره پرونده قتل

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 6:03:38 am هر دو دستگیر مردان —

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 6:03:38 am
kolkata murder case, kolkata Bagnan murder case, tmc leader arrested in connection with murder, second tmc leader arrested in connection with murder, kolkata bjp protest, indian express news هر دو دستگیر مردان — TMC رهبر کش Bera و Suman Mondal — تولید شده بودند در دادگاه که remanded آنها در مراجع قضایی حضانت برای 14 روز. (بازنمودی)

یک روز پس از یک محلی Trinamool کنگره (TMC) رهبر دستگیر شد در Howrah منطقه Bagnan منطقه در ارتباط با قتل یک زن که به اتهام تلاش برای متوقف کردن او را از تعرض دختر پلیس در روز پنج شنبه بازداشت یک فرد است.

هر دو دستگیر مردان — TMC رهبر کش Bera و Suman Mondal — تولید شده بودند در دادگاه که remanded آنها در مراجع قضایی حضانت برای 14 روز. Bera بازداشت در روز شنبه آمده بود ساعت پس از BJP نمایندگان مجلس Locket Chatterjee و Soumitra خان تا به حال اعتراض در خارج Bagnan ایستگاه پلیس و مسدود NH-6 و خواستار اقدام فوری علیه متهم. Bera است شوهر از محلی panchayat برای samiti عضو.

"امروز هر دو دستگیر و نفر کش Bera و Suman Mondal نام مستعار Bacchu بودند تولید شده در دادگاه. آنها فرستاده شده بودند به زندان برای 14 روز" گفت: وکیل به نمایندگی از خانواده مقتول.

در ضمن BJP Mahila مورچا سازماندهی صفوف خود با بدن و اعتراض در خارج Bera خانه. عصبانی محلی مردم در رفت و داد و بیداد و غارت خانه های TMC رهبر و یکی از بستگان خود را.

برخی از BJP معترضان ادعایی است که یک فرد در Bera خانه بیرون آمده بود و مورد حمله یکی BJP جوانان کارگر. Mahila مورچا دولت رئیس جمهور Agnimitra پل بازدید قربانی و دلداری دخترش.

"من مصرانه از همه زنان را به هر آنچه که آنها پیدا کردن در خانه بود آن چوب و یا هر ابزار نوک تیز و مقاومت در برابر چنین حملاتی در آینده است. من همچنین از دولت نه به زور ما را به قانون به دست خود ما. باید آن را اقدام علیه همه کسانی که در حال انجام چنین حملات گفت:" پل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب