Akshaya Patra را افزایش می دهد $950,000 در ما به خوراک اواسط روز وعده های غذایی برای کودکان مدرسه ای در هند

توسط: PTI | هوستون | به روز شده: اوت 2, 2020 12:15:59 pm یک سازمان غیر انتفاعی Akshaya Patra مطرح شده

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399
توسط: PTI | هوستون | به روز شده: اوت 2, 2020 12:15:59 pm
Akshaya Patra raises 0,000 in US to feed mid-day meals to school children in India یک سازمان غیر انتفاعی Akshaya Patra مطرح شده 950,000 تومان از طریق یک رویداد مجازی میزبانی آن Texas فصل در ایالات متحده به خوراک اواسط روز وعده های غذایی به کودکان در هند است. (عکس)

یک سازمان غیر انتفاعی Akshaya Patra مطرح شده 950,000 تومان از طریق یک رویداد مجازی میزبانی آن Texas فصل در ایالات متحده به خوراک اواسط روز وعده های غذایی به کودکان در هند است.

این مراسم جشن و سرور مجازی – فناوری برای تغییر بود و با حضور بیش از 1000 کسب و کار non-profits مقامات دولتی و بشردوستانه رهبران از سراسر جهان در حمایت از این سازمان را دو ماموریت از پرداختن به دوران کودکی گرسنگی و ترویج آموزش و پرورش برای کودکان محروم در هند.

تگزاس جشن به میزبانی شهرهای Austin, دالاس و هوستون برگزار شد در جولای 25.

شب جشن داوطلبان و فصل تیم از آستین دالاس و هوستون که در ادامه به کار به سمت کلاس درس کاهش گرسنگی است.

این رویداد شامل گفتگو با Narayana Murthy از بنیانگذاران غول نرم افزاری Infosys توسط سیوا Sivaram رئیس وسترن دیجیتال که به تازگی منصوب رئیس Akshaya Patra بنیاد ایالات متحده آمریکا به همراه معاون رئیس Srivatsan راجان.

آن را نیز شامل تفسیر موسیقی توسط Carnatic نوازنده Jayashri Ramnath.

Akshaya Patra است که بزرگترین در جهان (not-for-profit اجرا) اواسط روز وعده غذایی برنامه در خدمت مواد غذایی سالم و بی خطر هر روز در مدرسه به بیش از 1.8 میلیون کودک از 19,039 مدارس در سراسر 12 متحده و 2 اتحادیه سرزمین هند است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن