سورات NGO به تومان 1 لاخ هر یک به قوم و خویش از سربازان کشته شده در Ladakh

نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 9:41:38 am Birbhum: ارتش ja

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 9:41:38 am
Galwan valley faceoff, Galwan valley clashes, Indian Army, India China dispute, India China border dispute, India news, Indian Express Birbhum: ارتش jawans پرداخت تفنگ ادای احترام به شهید راجش اورنگ در طول مراسم تشییع جنازه در اجدادی خود را ایجاد کرد Belgoria در Birbhum district, West Bengal, جمعه ژوئن 19 سال 2020 است. اورنگ در میان بیست هندی سربازان ارتش که شهید شدند در یک درگیری با سربازان چینی در Ladakh را Galwan دره. (PTI عکس) (PTI19-06-2020_000183B)

جی Jawan Nagrik برای samiti (JJNS) یک سازمان غیر دولتی در سورت افتخار خواهد کرد و به کمک های مالی از Rs 1 لاخ هر یک به اعضای خانواده سربازان کشته شدند در درگیری های خشونت بار با نیروهای نظامی در Galwan دره Ladakh.

مدیریت امانت از NGO کانجی Bhalara گفت: "حتی در طول Uri حمله ما رسیده به اعضای خانواده از آن 42 سربازانی که کشته شدند و به آنها داده بود Rs 2 لاخ هر. در این سال ما در حال رفتن به تومان 1 لاخ به هر خانواده از 20 سرباز که جان خود را در درگیری در Galwan دره. ما felicitate آنها و همچنین انتقال این مبلغ به حساب های بانکی از خانواده خود را. ما همچنین برنامه ریزی برای برخی از دانش آموزان در حالی که رفتن به دیدار با آنها را به عنوان بسیاری از دانش آموزان در Varachha بود نیز اهدا بودجه برای برای samiti که آنها را نجات داد از پول جیب خود."

"از طریق محلی ولسوالی مقر پلیس و برخی از لینک های ما در ارتش ما باید آدرس و شماره تماس از خانواده های این سربازان است. ما نیز به امید افزایش کمک های مالی به اطراف تومان 2 لاخ," او اضافه شده است.

برای اولین بار چنین برنامه سازماندهی شده توسط JJNS شد و در سال 1999 در روز کرگیل Vijay Divas, زمانی که آنها تکيه داد و کمک های مالی از Rs 2 لاخ به اعضای خانواده از 14 سربازان از گجرات کشته شدند. این JJNS حال جمع آوری وجوه از الماس نساجی و املاک و مستغلات تجار و بازرگانان از سورات.

"در این سال نیز ما را به Rs 2 لاخ هر یک به اعضای خانواده از 14 سربازان از گجرات کشته شدند در حملات کسانی کشته در تصادف یا به خاطر بیماری. ما را بیش از این مقدار به آنها را تا پایان ماه جولای" Bhalara گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب